BRK Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Noen som har gjort detta før? Jeg har en 318tds som jeg vurderer å sette en 325tds i. Trenger litt hjelp, litt fakta om hva jeg trenger. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 du trenger motor med komplett el-nett og girkasse, det er også mulig du må korte inn mellomakselen, jeg anbefaler deg å kjøpe en komplett delebil eller en komplett bil fra sverige feks, der får du de billig og du har alt komplett, kanskje også du finner en med skinninteriør og andre deler du måtte trenge, så kan du selge de resterende delene her i Norge etter at du har plukka av det du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRK Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 det hørtes ut som mye jobb. Ifølge bmw norge er det ikke mulig å få dette godkjent i norge. Virker som jeg må skremme orginal motoren litt. Noen tips. Er det feks mulig å skru opp diesel pumpa? Takk for bra svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå