Bruce91 Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 som topic så lurer jeg på om det er lurt å kjøpe styling til min E34 fra denne nettsiden : http://www.nicedeals.co.uk/index.php?os ... 6217d6a197 som folk sier "du får det du betaler for" og på denne siden er det billig men da er vel kanskje passformen dårlig? det ene styling settet selger de hos migatuning og på autodb, så lurer på om det kanskje ikke er så gal passform like vel
Bruce91 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 ingen som kjenner til siden eller har noen meninger?
Superbeetle Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Aldri hørt om siden før.... men så var jo stylingen så stygg at det igrunn er like greit om den ikke kommer fram i posten..
hanskr Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Aldri hørt om siden før.... men så var jo stylingen så stygg at det igrunn er like greit om den ikke kommer fram i posten.. Smaken er som baken du !! men har aldri hørt om den eg heller
Muztang289 Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Aldri hørt om.. Men ville heller ha betalt litt ekstra for sikkerheten sin skyld og heller brukt en annen "kjent" kjappe hvor enten du eller andre har positive erfaringer fra.. Også er du sikker på at du får ordentlig varer og ikke noe jalla kopi..
Bruce91 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 har dere noen erfaringer med migatuning da? de har noe av samme greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå