oxygaxe Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hei, Selger en så og si komplett 320 Touring i deler. Motor og gir er plukket ut. (men har det liggende) Bilens farge er diamant svart, så er det noe du trenger så rop ut. Orker ikke lage deleliste siden bilen er 99% komplett. Oppdaterer heller når deler er solgt. Delesalg må skje fort da bilen går på skroten over helgen. Deler sendes i oppkra, så si hva du trenger og kom med Bud+frakt Diverse deler jeg har liggende fra diverse andre biler. M50B25 Blokk u/vanos (Mangler veivlagerbukkene) Bud M50b25 veiv Bud Linselys m/angeleyes e30 Bud. Baklykter e30 touring 89 Bud. m50b25 stempel (ene stemplet har liten skade etter ventilhavari) disse kan vel brukes til m20b25 turbobygg? Mvh Morten A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Er det 51mm fjærbein på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Det vet jeg faktisk ikke, hvor skal jeg måle dette? så kan jeg sjekke dette ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 hvordan er interiøret ca pris har du klokka/diffen ligende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 er trekk i den, har ikke sett hvordan den ser ut under dette. Kan tilføye at bilen er rulla nesten 300 000 så slitasje er i forhold til dette. Har diffen, men ut i fra speks på touring tror jeg ikke dette er orginaldiff. Mener å huske det var 3.64 diff uten noen form for sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 har du varme apperat vifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 tenker du på hele apparatet eller bare vifteenheten som du kan bytte fra motorrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Oppdatering : BILEN BLIR HUGGET FØRSTKOMMENDE TORSDAG (14/1-2010). Alt som ikke er av intresse blir skrotet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 kan du ta noen bilder og legge ut flere deler je skulle hatt men skulle sett tilstanden på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsupporter Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 er det noe form for kjørecomputer i bilen? eller digital klokke og utetemp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Det vet jeg faktisk ikke, hvor skal jeg måle dette? så kan jeg sjekke dette ut. Mål diameter på fjærbeinet enten 45 eller 51mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 bilder av diff.... må ha en snart... min har gått til hellv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satyr Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 hvordan er forskjermene? hva skal du evt ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 tenker du på hele apparatet eller bare vifteenheten som du kan bytte fra motorrom? kun vifta.. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Framskjermer? fangere? lister på dører og skjermer? frontplate? framdører? kan du sende bilde av dette på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå