Papperboy Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar selger min godkjente ombygde M3 skal ligge en ombyggings tråd på forumet her et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Å betaler du i forsikkring på den? Int i innbytte med mellomlegg eller skal du bli bilfri nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67330&highlight= Her er byggetråden. Savner denne bilen, da jeg la sjelen min i dette bygget. Alt på bilen er fra den originale m3'en, t.o.m ledningsnettet. Bilen det ble bygget på var en 93- 320i og ble godkjent på biltilsynet av meg med 10 kg tilgode som 5-seter. (1 år siden jeg har sett bilen så jeg kan jo ikke gå god for alt) Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Intr i innbytte ? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1263307416 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 kan deverre ikke ta noe inbytte siden jeg skal kjøpe meg leilighet. jeg betaler 7000 i året men ikke regn med å få samme pris akkurat.. for jeg har jernbanepesonalets bank og forsikring. det er delkasko men denne kan også forsikres som en 320i siden det står 320i i vorgnkortet med 3 liters motor og 210KW og spesifikasjoner lik M3. eneste som er kjipt da er hvis den blir stjålet å du bare sitter igjen med pengene til en 94 320i har kjøpt meg ny bil også så trenger ikke en billig bil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 en som så på bilen å var kjempe interisert i dag.. tror ikke det er lenge til den går nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 ikke slogt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 "er i motor messig og drivverk messig veldig bra stand og kan bli kjempe fin hvis noen gidder å legge litt kjærlighet i den." Definer "veldig bra stand" hvis man må legge litt kjærlighet i den? (Kan være interesert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 det er karroseriet som trenger litt kjærlighet ikke motor og driverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Ok Jeg som skrev mail til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ca pris for å få ordnet skaden bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 vet ikke men kan vel dra innom et oppretter verksted å høre en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Gjør det, så er det mer interesant for min del Spørr da om retting + lakk Gjerne send meg melding, om du får gjort dette 91750880 - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå