M30bXx Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 hva var måla på bremsene igjen? å er det ett stempla kalippere? disse felgene er kjent for å svelge store bremser. skal ta ett bilde, skal prøve m5 e34 bremsene på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 jeg har forrseten ikke sett at hvor jeg holder til ikke står på siden lengre larvik vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 sånn da har jeg sett litt, m5 e34 bremsene har ca 5cm klaring rundt hele, uten kalipper. veit dog ikke om det er store eller lile typen bremseskivene det er, da de er for rustne til å lese av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 E36 bremsene bygger mye nærmere ut mot senteret... 8x17 rc090 med 20 innpress, tok borti innsiden av eikene med nye klosser på bremsene... de er 315x28. e34 bremsene bygger lenger inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 hvis jeg forstår deg riktig, så har det vel ikke noe å si om det er 16 eller 18toms? fordi skiva ligger så nerme senter at det tar borti, da "må" du evt space for at de ikke skal ta i?. RS felgene er helt plane i forkant altså ikke noe buer osv siden de er 3delt og ikke 2-delt som rc, nå veit ikke jeg hvordan rc ser ut inni da. er kun der du fester skiva mot felgen som bygger ut noe somhelst om du forstår, resten er helt plant, det er vel kun dette som utgir impresset? altså 20/2cm ? pluss godset på skiva, i mitt tilfelle med e34skivene, har jeg ca 5cm ut mot kantene, å ca 6cm fra skiva til senteret tipper jeg, 30x x28 er de skivene jeg har på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Ja, senteret inni felgen må bygge litt inn mot skiven for å gå klar. Boltene kan i verste fall også komme i konflikt med caliperne... Jeg må søke litt og se om andre har prøvd dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 bump. går for 7000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Kan by deg 6 pluss frakt, om du sender dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 kan i nøden sende, men ikke for en krone under 7000kr pluss frakt. da beholder jeg dem heller selv som pynt i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 bump. kan kanskje kjøres ut innen normale grenser. 7000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 bump, dette er en god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 kom igjen, ingen som skal ha feite hjul til sommern ? er ikke mye jobb igjen her. løp og kjøp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 bump. kan gå for 6lapper uten gull skruene, dette er dyre skruer å ikke noe billig greier. får se meg villig til å frakte også. mvh remi legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå