M30bXx Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Æsj! Hadde de vært 1" større, hadde de nok vært pene på E34'en! Har du prøvd de på din, og har evt. et bilde av det? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 disse har ikke vært prøvd desverre, har noen andre gull felger på e34`en en tomme større koster deg ca 3000kr ekstra for 2stk ferdig polerte ringer fra tyskland. felgene er ikke montert så da er det jo bare å bestille å montere de 1" større edit: tenkte på breiere jeg -.- men de kan konverteres til 17" også, veit ikke hva det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 selges for 6tusen pluss evt.frakt, hvis pengene er på konto før kl 12 på mandag. altså inkl skruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 bump, før mandag kl 12 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 mye bilig felger som selges for høyere priser. er det ingen som vil ha kvalitets felger lengre? lette sterke felger, bra til bane bruk feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Har jeg forstått det riktig at sentrene sitter fast på innerringen ennå, og at kun ytterringene er løsnet fra resten? Har du merket ringene så du vet hvilken felg de hører til og hvor de skal plasseres? Du er ikke glad i å sende etter som jeg har forstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 kun ytterringene som er tatt av ja. ikke merket desverre da jeg egentkli skulle pulver lakkere ringene, å hadde ikke vært noe vits å markere da. sende må jeg vel omsider se meg villig til å gjøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Så det som gjenstår for å få dem i grei bruksstand er altså å pusse de gjenstående ringene og polere alle 4. Sitter sentrene fast i innerringen sånn at man evt. slipper å dele dem og montere dem på nytt? Eller må de demonteres likevel for å få det helt bra? Angående evt. sending er det greit å pakke i to pakker og sende med Posten Har gjort det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 jada senterne sitter som om de skulle vært nye, disse er vel 99% bra, noen få små riper her å der, så om du skal utstille bilen å vinne burde de kanskje lakkes. men dette er virkelig ikke nødvendig syntes nå jeg. får å få dem i "show" stand må 2 ringer pusses ferdig, å poleres opp, de 2 andre trenger bare en runde med høyglans da de har ligget i støvet en stund nå. jeg kan sende alle senterne det blir ca 35kilo, sender da mutterne skruene og ringene i en annen pakke. nb. det følger med 2komplette sett med skruer, ett i gull og ett vanlig originalt stemplet fra bbs. mvh remi lund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Ok. Har et annet sett i kikkerten også, så jeg vil avvente litt ennå for å evt. sammenligne pris og tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 mine er helt runde og gode, kan egentkli brukes med engang, hvis man ikke vil ha de polert, 2sett skruer å muttere medfølger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 BTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 bud fra 6000kr mottas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 edit dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå