carlhaakon Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 selger da mine 17" Contour felger siden jeg har kjøpt leilighet og har da rett og slett ikke plass til disse lenger. to av felgene har ingen hakk i kantene og de to andre har en del. felgene har ikke dekk. før dekkene ble tatt av så kjørte jeg bilen fra trondheim og til gjøvik med dem. på den turen merka jeg ingen kast i dem. det er også veldig tøff kant i dem. de har ingen M merke så tror de er kopi felger. men diskusonen om de er orginale eller ikke kan dere ta en annen plass. selges får Hbo 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 1500+ frakt om det er e36 innpress på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 felgene er til E36. men jeg vil desverre ikke sende dem. de må nok hentes av kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Kunne tenkt meg disse med mindre skadene ikke er altfor synlige? Kunne du tatt bilde av de skadene som er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Kunne tenkt meg disse med mindre skadene ikke er altfor synlige? Kunne du tatt bilde av de skadene som er? Send deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Vil disse passe på 5-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 etter det jeg har hørt så passer ikke 3 serie felger på 5 serie. men motsatt skal gå. men som sagt jeg er ikke sikker desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 med spacere så passer de. Så lenge det ikke er E39 de skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 går ann og sette dei på E39 med spacera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 stemmer det Rabies sier. men uansett. bare komme med bud, felgene må hentes desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Nei, det gjør det heller ikke, fordi navhullet i E36 felger er for lite. Husker ikke eksakte mål, men får å få E39 felger på E36 må man i hvertfall bruke senter-ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Jo det går:) Har prøvd det. For man må spacer ut felgane 10mm for og få dei på, og da kommer man ut forbi navhullet. Så da er det bare og skru dei på og kjøre med dei. Men nok OT fra min side. Lykke til med salge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 men det er jo fint får da er det flere muligheter får de som vil ha felga hehe. takker for realt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 har de enda. men blir vel solgt i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå