Kennethe34 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hei, har for tiden ett slikt ratt i bilen min: Og har lyst til å hive inn ett slikt: Det jeg lurer på, er om noen har gjort dette før? Jeg vet at de har forskjellige sleperinger originalt. Det rattet jeg har er kobla til rattstammen via ett stikk fra sleperingen, men sportsrattet har bare to kontaktpunkter på sleperingen som kobler det til rattstammen. Kan jeg bruke den sleperingen jeg har fra før av? Blir det mye ombygging (bytte av rattstamme) om jeg bruker sleperingen fra sportsrattet? Stikket til airbagene er i allefall likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phrode Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Dette er jeg også nysgjerrig på. Er det noe forskjell på årsmodeller etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå