Tor e46 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hei godfolkens! For en tid tilbake sluttet kjørekomputeren å virke, altså får ikke byttet mellom de forskjelige visningene! "knappen" er død..! så nå står den fast på temperatur, har sjekken alle sikringene da jeg var ganske sikker på at det var det som var problemet men var ingen som var gåene, sjekket ganske nøye. om noen har forslag på hva det kan være vær snill og kom med det!! La også merke til her om dagen at øverste del på bakruta ikke tinte som resten gjorde, det er Ingen brudd på varmetrådene eller annen synelig skade. Sjekket da sikringene igjen da jeg la merke til dette, men ingen gåene nå heller.. what can i do to fix it?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Har vært borti før at BC bryteren ryker på E46 og vil tro at det er det som har skjedd med deg også. Den koster ca 1200kr mener jeg. Du må av med ratt og rattdeksel for å skifte den Ang varmetrådene er det ikke alltid like enkelt å se brudd i de, men det er mest sannsynlig det som har skjedd. Om du klarer å finne bruddet får du kjøpt "flytende ledning" som man kan bruke til bla. å reparere varmetråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå