ealoken Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Nice den å , men de kommer nok ferdig lakkert Må ha noen fordeler med all denne felgbestillingen Joar ... hehe juks!
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 det er vel ikke juks da , å lakke etterpå er mere juks vel ... hehehe
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 fikk gjort litt i kveld .... men dette går tregt gitt hufff... å der røy varmepistolen ....
Morgan GS Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Ja for satse på det , ser ukene flyr nå både på jobb å ellers så det må bli noe mere hyppig jobbing skal denne stå klar til snøen er vekk ...
hypah Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Tøff i fronten ja! Misunner deg bilen, og kunnskapene dine! Arbeidsom kar du
Morgan GS Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Da fikk jeg sveist igjen det ytterste lyktehullet i fangeren , blir nok en tøff look etterhvert .
Morgan GS Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Takk Fikk hjelp med photoshopping på forumet , super service Dette burde gi et godt inntrykk av sluttresultatet jeg er ute etter , magler bare GtR panseret i hvit og kun carbonen som kommer frem på skoopet , eller hvordan det skrives.. hehe her er jo faceliften på også
Morgan GS Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 takk takk ) trur å håper at den vil skille seg litt ut når den er ferdig , ikke at det er så superspesielt med det jeg har gjort med bilen men at den får noen detaljer som gjør den litt anderledes . .-)
Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 All ære til deg for en skikkelig jobb! Morsomt å se at folk virkeli tar seg tid å ikke er fornøyd med noe annet en 100% resultat!
///Simon Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Dette er det jeg drømmer om og gjøre en dag! Sykt rå bil, og lykke til videre! Hvor har du kjøpt de front lyktene? Har du en link til de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå