Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :-)

Trur nok det enten blir presse eller innmat får a si det sånn, må snart få gang på doningen så noe mere ombuggen en det jeg skal med chassiet blir det ikke i år trur jeg .

Snakket med en annen en på forumet her som hadde ca 270 suge HK på bakhjula på 328 sin og det frister jo det å 8)

• Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snakket med en annen en på forumet her som hadde ca 270 suge HK på bakhjula på 328 sin og det frister jo det å 8)

Det hørtes MYE ut, regner da med at den var stroket++. Og det er jo ikke akkurat billig, så er da ganske sikker

på at presse vil være en billigere måte for å få samme effekt(+litt til) :wink:

Skrevet

Det hørtes MYE ut, regner da med at den var stroket++. Og det er jo ikke akkurat billig, så er da ganske sikker

på at presse vil være en billigere måte for å få samme effekt(+litt til) :wink:

ja mulig det , du har vel erfaring selv med dette 2,8 greia vet jeg :-)

Skrevet

bare mest boring work nå .... :) sparkling å støping med glasfiber duk over påbygg av panser etc. men legger ut noen bilder alikevel.

fikk siste lyktelista idag og monterte lyktene på skikkelig , ser faktisk ikke så verst ut men, noe blir det vel å finne for et kritisk øye :wink:

men nå er det jo min bil da ... hehe

Hvite 19" BBS LM er bestilt med gull skruer rundt felgen , så lakkerer jeg selv om emlemet om fra sort til hvitt .

kjøpte også en motorbukk som vi tok inn på jobben , til en 455 bigblock den da ...Komplet motor med andre ord ... juhu

onoyeiiva9kxwg31tjd3.jpg

ny knekka..9y1wbr3teopcdwoc8klv.jpg

uh5fjqi955d6rsu1lgby.jpg

13wt2irss4u8jl2vw105.jpg

6fo8kwin7nesncjnjwbe.jpg

blir veldig tørr i munnen av denne slipinga ,...

um9sx3ycnsomn4jxymlz.jpg

Skrevet

øl er bra!

råkult prosjekt!

hvordan gjør du med glassfiber/lager glassfiber boks etc. tenkte jeg skulle laga basskasse i glassfiber skjønner du ;P

Skrevet
øl er bra!

råkult prosjekt!

hvordan gjør du med glassfiber/lager glassfiber boks etc. tenkte jeg skulle laga basskasse i glassfiber skjønner du ;P

lurte du på hvordan du støper med glassfiberduk ?

Får kjøpe det du trenger på f.eks biltema , bruk ikke for mye herder bare da kan det bli skumelt varmt under herding.

Sikkert noen som kan forklare deg bedre hvordan du lager kasser etc en meg her inne , jeg brukte det kun til å forsterke det jeg bygde på panseret .

:-)

Skrevet

ja, hvordan jeg støper med glassfiberduk :)

aa, okei da, får kikke litt rundt jeg da, om det er noen :)

eller vet du om noen her inne som kan det?

må si det en gang til:

KONGE prosjekt du holder på med! gleder meg til og te hva fremgang du gjør! :D

Skrevet
Hvorfor sparkler du på et carbonpanser?....

for morro skyld .... :wink::D

neida , hvis du ser på forige side så ser du at jeg har bygget på panseret på hver side for å få perfekte åpninger :wink:

det skal jo blit hvitt det meste av panseret også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...