Morgan GS Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Takk Trur nok det enten blir presse eller innmat får a si det sånn, må snart få gang på doningen så noe mere ombuggen en det jeg skal med chassiet blir det ikke i år trur jeg . Snakket med en annen en på forumet her som hadde ca 270 suge HK på bakhjula på 328 sin og det frister jo det å
Morgan GS Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 fått litt nye deler idag , så bare unga for lagt seg så må jeg vel ut en tur å gjøra litt
JE Motorsport Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Takk Snakket med en annen en på forumet her som hadde ca 270 suge HK på bakhjula på 328 sin og det frister jo det å Det hørtes MYE ut, regner da med at den var stroket++. Og det er jo ikke akkurat billig, så er da ganske sikker på at presse vil være en billigere måte for å få samme effekt(+litt til)
Morgan GS Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Takk Snakket med en annen en på forumet her som hadde ca 270 suge HK på bakhjula på 328 sin og det frister jo det å Det hørtes MYE ut, regner da med at den var stroket++. Og det er jo ikke akkurat billig, så er da ganske sikker på at presse vil være en billigere måte for å få samme effekt(+litt til) ja mulig det , du har vel erfaring selv med dette 2,8 greia vet jeg
Morgan GS Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 bare mest boring work nå .... sparkling å støping med glasfiber duk over påbygg av panser etc. men legger ut noen bilder alikevel. fikk siste lyktelista idag og monterte lyktene på skikkelig , ser faktisk ikke så verst ut men, noe blir det vel å finne for et kritisk øye men nå er det jo min bil da ... hehe Hvite 19" BBS LM er bestilt med gull skruer rundt felgen , så lakkerer jeg selv om emlemet om fra sort til hvitt . kjøpte også en motorbukk som vi tok inn på jobben , til en 455 bigblock den da ...Komplet motor med andre ord ... juhu ny knekka.. blir veldig tørr i munnen av denne slipinga ,...
Heib Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Fler enn jag som liker öl Bra jobbat, ska bli riktigt skoj att se denna färdig
s2ff3r Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 øl er bra! råkult prosjekt! hvordan gjør du med glassfiber/lager glassfiber boks etc. tenkte jeg skulle laga basskasse i glassfiber skjønner du ;P
Morgan GS Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 øl er bra!råkult prosjekt! hvordan gjør du med glassfiber/lager glassfiber boks etc. tenkte jeg skulle laga basskasse i glassfiber skjønner du ;P lurte du på hvordan du støper med glassfiberduk ? Får kjøpe det du trenger på f.eks biltema , bruk ikke for mye herder bare da kan det bli skumelt varmt under herding. Sikkert noen som kan forklare deg bedre hvordan du lager kasser etc en meg her inne , jeg brukte det kun til å forsterke det jeg bygde på panseret .
s2ff3r Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 ja, hvordan jeg støper med glassfiberduk aa, okei da, får kikke litt rundt jeg da, om det er noen eller vet du om noen her inne som kan det? må si det en gang til: KONGE prosjekt du holder på med! gleder meg til og te hva fremgang du gjør!
Morgan GS Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Takk du kan høre inne på bilstereo sidene
Morgan GS Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Hvorfor sparkler du på et carbonpanser?.... for morro skyld .... neida , hvis du ser på forige side så ser du at jeg har bygget på panseret på hver side for å få perfekte åpninger det skal jo blit hvitt det meste av panseret også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå