Morgan GS Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 takk for tipset LEIKIS skal sjekke lev tiden på de hvis ikke så har jeg knekke å krymp å strekk maskin, så en time eller 2 så bure de vel være på plass . Nå er jeg litt snillere på felger en dere gutta da ... hoho Stoone : bilder kommer , be shure
Morgan GS Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 kom in till nytt stasj til oss idag ) kjekt å være bestiller .. hehe LED skiltlys som jeg skal ha på E-46 Slenger også med bilde av en M3 bakfanger som kom , så veldig bra ut med skikkelig innfest osv. billig alt for dere som vil bygge om til M3, eller ut på bane å kjøre:-) så slipper dere å vrake en org fanger
Morgan GS Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 blir vel en tur i garagen etterpå å lage noen hjulhus ,... så går alt bra så blir det litt bygge bilder i kveld en gang
Patrick B Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 blir vel en tur i garagen etterpå å lage noen hjulhus ,... så går alt bra så blir det litt bygge bilder i kveld en gang Det liker vi!
Morgan GS Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Det blir sprøytet på "gummi" understelsmasse utenpå dette igjen for å få orginal look der etter så skal det tektyleres så det holder for å si det sånn
Morgan GS Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Da er`n klar til grunning i morra fått laget ferdig begge indre hjulhusene bak , og slipt over bilen til i morra. Håper det blir litt oppholdsvær , siden den er uten dører og vinduer.
maartn Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Dette her blir nok bra ja Du jeg hentet felger med i dag Morgan?
Morgan GS Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Jobber med å få bilen grunnet , slipt og grunnet igjen ..... og så lakkert . Går alt etter planen så blir det nok lakk i morra. Jobber med dette nå så kommer flere bilder utover kvelden PSST , vet at bilen står feil på hengern ...
skrammel Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Fy faen hvor grom denne bilen kommer til å bli x2
Morgan GS Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Takk :-)Har da slipt å klosset over etter første grunning Fuget opp skjøtene , og grunnet igjen .... phuuu lenge siden gitt
Clerion Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Herreguuuud dette blir bra Gleder meg til lakken og detaljene kommer på ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå