sto0one Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Gleder meg til å se når alle delene kommer på, OG IKKE MINST hvordan eksosen ser ut
Morgan GS Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Blir ikke så mye gjort i helga , skal en tur til Oslo og gå igjennom årets felger og kampanje. har bare et problem jeg har veldig lyst på enda et nytt prosjekt , så det kan hende at denne bilen kommer TIL SALGS utpå våren. Så hvis noen er seriøst int så kan dere sende meg en PM, men husk det er kun til vurdering enda . jeg mener at denne bilen kommer til å bli skikkelig grom og ikke minst noe som ikke alle andre har . Vi får se
E30_Dale Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Dette er veldig godt lesestoff! Nydelig arbe du utfører mr!
Morgan GS Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Hvilken prisklasse vil den havne i da, tror du? Vet ikke helt enda siden det er noe jeg vurderer , nå er ikke dette en så veldig rimelig ombyggning for å si det sånn. Står en ombygd 320ci på Finn nå til 279K , og min burde vel være mere spes en den , med tanke på faceliftombygg , csl , carbon ,ac schnitzer tilbehør, Bilstein understell , GS Performance deler, "BBS LM" +++++ så vil nok ligge i det prisområdet.
Torek Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Forstår. Takk for et godt svar iallefall, da vet jeg Det eneste kjipe med en sånn bil er hvis det skulle smelle, ettersom det er custom-front..men det er jammen det eneste som er kjipt med denne bilen også. Edit: Hvor langt hadde den den gått?
Morgan GS Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Forstår. Takk for et godt svar iallefall, da vet jeg Det eneste kjipe med en sånn bil er hvis det skulle smelle, ettersom det er custom-front..men det er jammen det eneste som er kjipt med denne bilen også. Edit: Hvor langt hadde den den gått? ja , men det er jo slik det er om man vil ha noe spes , men det er ikke noe stort problem om man må bytte en skjerm en gang. Km ... Hmm det må jeg sjekke husker ikke .. hehe , er ikke det jeg har tenkt mest på kan du si
Morgan GS Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 har fått ny frontrute og div deler som jeg har ventet på pga uvær og forsinkelser fra BMW forigie uke , så det blir nok noen flere kvelder og bilder i løpet av uka
maartn Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Blir morro å se denne på GS treffet i Mai. Satt forresten å så på Getaway in stockholm 10 i kveld, og der dukket den hvite M3'en deres opp tror jeg
Morgan GS Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Ja , må satse på å få den ferdig til da. Fått limt inn frontrute og grunnet opp igjen delene før lakk samt bakfangern. gleder meg til å få på dører å koffertlokket , fronten
Morgan GS Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Nå Driver å lakker i kveld alle løse deler , blir spennende å se hvordan koffertlokk kanten blir med carbon
bjerkis Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 utrolig rått bygg. utrolig fin kombinasjon med lakk og deler/styling. gleder meg til å se den i real life..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå