Tony Soprano Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Kanoooooooooooonflott ! Btw er det andre hvite nybygde dieseldyret solgt ?
Morgan GS Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 det er så godt som nye skal bruke dem noen få dager til felga mine kommer . ca 10k
Morgan GS Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Kanoooooooooooonflott !Btw er det andre hvite nybygde dieseldyret solgt ? nei ikke enda , men mange som har spurt på bilen da
Tony Soprano Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Kanoooooooooooonflott !Btw er det andre hvite nybygde dieseldyret solgt ? nei ikke enda , men mange som har spurt på bilen da Har dere kommet frem til noe prisantydning på denne ?
kennny Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Har dere egen lakkboks på bud ? tar dere lakkjobber ? evt. pris for hel lakkering ? Rått prosjekt btw ;D
Morgan GS Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Har dere egen lakkboks på bud ? tar dere lakkjobber ? evt. pris for hel lakkering ? Rått prosjekt btw ;D Bare å ta kontakt med GS karrosseri det , 71266774
jela Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 nyydelig 328 morgan ! gleder meg til og se den helt finito kan du ikke lage en liten bildetråd med x5-en også, er så få E53 eiere på forumet. har lyst til og se hvordan biler GS sjefen kjører skulle gjerne lagd en jeg også, men er ikke gjort så mye med vår så den er ganske så orginal Mvh Jesper God Påske
Morgan GS Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 nyydelig 328 morgan ! gleder meg til og se den helt finito kan du ikke lage en liten bildetråd med x5-en også, er så få E53 eiere på forumet. har lyst til og se hvordan biler GS sjefen kjører skulle gjerne lagd en jeg også, men er ikke gjort så mye med vår så den er ganske så orginal Mvh Jesper God Påske takk mener å ha sett en tråd som heter , hvem kjører E-53 her inne , eller noe sånt . jeg kjører en facelift E53 3.0 diesel ,sort med sportspakke som er godt utstyrt men de som ER sjef i gs kjører nok litt nyere X5 E-70 3.0sd m-pakke og E-60 M5 , og E-70 4.8is går å venter på at prisen skal dette på E-70 så men kan få seg en slik doning , grom bil det . God påske
Morgan GS Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Skal denne godkjennes? ja skal få skrevet inn senkesett og felger ihvertfall , ang bredde så er ikke det noe problem , det er jo lov å sette på hjulbue breddere på en bil 0sv .
Morgan GS Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 da har jeg skrudd bil idag fått på nye foringer og understell , hengt opp eksos bakre del. + div småting . kunne godt ha tenkt meg bilen litt lavere 8-10 mm men den er helt nede på justeringen bak .... blir ikke lavere pga M3 hjulbuene er større og understellet er til vanlig coupe. men kan event fjærne en ring bak da vil den dette ca 8-10 mm tenker jeg , men vil vente til 19" felga kommer Kun det beste er godt nok BILSTEIN B14 coilovers GS.PERFORMANCE foringer og camberstag bak GSP topplager på dempere ++ svingarmforing bak dette passa utrulig bra monterte ny GS-performance skiver framme samt ny klosser og giver. knall fine disse skivene , og Billige er de også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå