sladjan Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 NICE ! Men må få på noen andre felger. Syns bilen forsvinner litt pga felgene er så mørke
Morgan GS Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 NICE !Men må få på noen andre felger. Syns bilen forsvinner litt pga felgene er så mørke de er på vei custom made
RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hvordan ble lyden med eksosen? ble hvertfall griserått!
JAL_535i Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Du får jo noen mm til ved å fjerne justeringen på fjærene bak. Etter godkjenning seff =)
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Du får jo noen mm til ved å fjerne justeringen på fjærene bak. Etter godkjenning seff =) Faller ned 1-1.5cm hvis man tar bort koppen ofte. Det har mine gjort Denne E46n har tatt skikkelig form!
Kristian Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 ser bra ut Morgan! men hva er planene med motor nå da? det må jo gå like bra som det ser ut
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 hvordan ble lyden med eksosen? ble hvertfall griserått! Vet ikke enda må sveise in mellom potta først . henger bare til pynt nå .. .lool
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Du får jo noen mm til ved å fjerne justeringen på fjærene bak. Etter godkjenning seff =) Faller ned 1-1.5cm hvis man tar bort koppen ofte. Det har mine gjort Denne E46n har tatt skikkelig form! Blir nok noe den duren ja ..
hypah Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Knallbra bil! Tror det var deg jeg prata med når jeg ringte GS idag. Eller er det flere som heter Morgan der?
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Da er felgen laget på fabrikken Mangler bare Gull bolter rundt kanten Slik ser de ut før fresing og polering av kanten
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 hvit kant på felgene og?? skepisk... det siste bilde er jo før maskinering og polering kanten blir blank og polert såklart
sladjan Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Ser bra ut Hva er dimensjonen på de felgene der? Skal litt til for å fylle ut de digre skjermene du har "putta" på den bilen din ass hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå