Morgan GS Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Dette var bare SYKT! Gleder meg veldig til å se denne på vegen i Fræna! Penste e46 jer har sett på lenge! Bra jobba!! Har vert ute å luftan jeg ...lool
Morgan GS Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 få ut bilde da ? kommer kommer er på østlandet nå , så det blir når jeg er kommet hjem . men nå Tuborg og ut på Jessheim en tur
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 Lagt på klarlekk på den nye lakkeringa på panseret :-)
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 skal hente det etter på så da kan skal jeg prøve å få tatt noen biler Blir gromt syntes jeg , men slike ting er ofte slik at enten så liker du det eller ikke. men det er ingen som har det samme som meg da...lool
sladjan Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 hehe tør ikkje legge ut bilde du no folk begynner å dømme bilen me en gang
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 hehe tør ikkje legge ut bilde du no folk begynner å dømme bilen me en gang nå nei de for mene hva de vil , it`s my car ...lool men nå kommer de...
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 I like it Stor takk til Lakkere Maria Elena
sladjan Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 ÆÆÆÆSJ !!! hehe Neida, ble drit tøft dette. vet ikke helt hva du ville fram med men jeg ser det sånn som carbon river seg fram på en måte. har lyst på en sånn bil jeg også, men som lærling må jeg være fornøyd med lille e36
bjerkis Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 ble utrolig tøft ser sikkert enda tøffere ut i live enn på bilde.
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 ÆÆÆÆSJ !!! heheNeida, ble drit tøft dette. vet ikke helt hva du ville fram med men jeg ser det sånn som carbon river seg fram på en måte. har lyst på en sånn bil jeg også, men som lærling må jeg være fornøyd med lille e36 skal være en rive/revne effekt , pluss boltenen som liksom holder carbonen på plass .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå