fredrikt Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Fy feite å rått detta blir Når regner du med å ha den i lakkboksen?
KingB Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Veldig bra Morgan!!! (skjønner ikke at jeg ikke har sett dette prosjektet før nå... )
Morgan GS Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Fy feite å rått detta blir Når regner du med å ha den i lakkboksen? skulle vel ha vært i boksen nå om jeg fikk velge men, det er for mye annet som skal gjøres om dagen så timene på bilen blir det ikke mest av . så tørr ikke å si når det vil skje Men jeg skal ut å jobbe på IKVELD
Morgan GS Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Veldig bra Morgan!!! (skjønner ikke at jeg ikke har sett dette prosjektet før nå... ) Nei sånn er det når en blir gammel vettu , .. ikke lett å få med seg ting
Morgan GS Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Legger ut noen bilder etter sliping av litt sparkel ,og div småbulker som er tatt. ikke så spennende men det er nå noe som må gjøres Har jo en skikkelig grombil til da.... skikkelig mafiabrakke som skal FOOSE`s opp litt . men det må nok bli på et annet forum ...hehe
Torek Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Prosjekt i seg selv med felgvask på de én milliard-eikersfelgenedine der TØFT!
Trond e30 cab Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Tøft prosjekt dette her Morgan! Gleder meg til å følge med videre på byggingen. Er ikke meg imot at vi får se noe "Foose-efisering" av mafiabilen. Foose er jo en vannvittig god designer og bilbygger. Får du noe i nærheten av det "cleane" designen den mannen får til, blir denne konge Er fete de gamle amerikanske bilene
Michael Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Ser meget bra ut det her Du kan jo legge ut litt info og bilder av den andre bilen din i denne tråden viewtopic.php?f=9&t=142851&p=1484229#p1484229
Morgan GS Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 takk takk foose er nummer 1 i mine øyne, henter mye inspirasjon av å se på den karen. ja kansje jeg skal slenge ut noen bilder på tråd tipset
sv90 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 takk takk foose er nummer 1 i mine øyne, henter mye inspirasjon av å se på den karen. ja kansje jeg skal slenge ut noen bilder på tråd tipset rått prosjekt! er du oppretter ?
Morgan GS Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 takk takk foose er nummer 1 i mine øyne, henter mye inspirasjon av å se på den karen. ja kansje jeg skal slenge ut noen bilder på tråd tipset rått prosjekt! er du oppretter ? Ikke på fulltid nå lenger , får å si det sånn Men jobbet som biloppretter og lakkerer ca 10 år før jeg startet på GS, men det klør litt i fingra etter å holde på litt sjø.
sv90 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 takk takk foose er nummer 1 i mine øyne, henter mye inspirasjon av å se på den karen. ja kansje jeg skal slenge ut noen bilder på tråd tipset rått prosjekt! er du oppretter ? Ikke på fulltid nå lenger , får å si det sånn Men jobbet som biloppretter og lakkerer ca 10 år før jeg startet på GS, men det klør litt i fingra etter å holde på litt sjø. åja ja så at du kunne dette! holder på og utdanne meg som oppretter nå.. men det er langt i fra så gøy og jobbe på dag tid som det er og jobbe privat om kvelden
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Detta blir bedre enn Ford Van! jeg tok han ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå