arntfinn Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 speedometeret på min 32o virker bare nå og da, lurer på om det er føleren som holder på å gi seg, men hvor er denne plassert? på girkassa var den ikke, ser det er en føler på diffen, men denne måler vel oljetemp eller no sånt? kikket så hvidt på navene, men det eneste elektroniske jeg finner der er jo slitasjevarslerne, eller??? noen som har andre forslag, eller vet hvor den er?? noen som vet hva den difføleren "føler"? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 er den på diffen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 ikke værre altså? nå holder jeg faktisk på å bytte diff, så da er vel det problemet løst!? om denne føleren virker da så., takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 hvertfall verdt å prøve =) heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvis ikke, så kan du prøve å spraye inn litt elektrospray i kontaktene bakom speedometeret funka for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 ok! da regner jeg med at det ordner seg i morgen! takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå