Bjorn86 Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 hmm, den hadde enndel fint interiørt jeg kunne tenkt meg, noe du har tenkt til å selge av interiøret? tenkte på "tre-listene" og treplata ved girspaken, tredelen på toppen av girspaken. hvertfall de tinga.
cheron Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 hmm, den hadde enndel fint interiørt jeg kunne tenkt meg, noe du har tenkt til å selge av interiøret? tenkte på "tre-listene" og treplata ved girspaken, tredelen på toppen av girspaken. hvertfall de tinga. Hele interiøret ble solgt før jeg fikk det ut på forumet. Beklager Edit: Men girspaken har jeg tro jeg! Skal sjekke
cheron Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Fra denne bilen er det altså 2 strøkne forskjermer. Lakkert i Diamantsvart metallic. Dørene er det verre med, bakluke også tror jeg. Noen som trenger deler? Skal til Tyskland i helga så her har dere sjansen til å få med deler tilbake
cheron Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Ha du lås til bakluka ? me nøkkel gjerne ? Ja det har jeg, men må sjekke tilstanden i helga
Bjorn86 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 hmm, den hadde enndel fint interiørt jeg kunne tenkt meg, noe du har tenkt til å selge av interiøret? tenkte på "tre-listene" og treplata ved girspaken, tredelen på toppen av girspaken. hvertfall de tinga. Hele interiøret ble solgt før jeg fikk det ut på forumet. Beklager Edit: Men girspaken har jeg tro jeg! Skal sjekke okai, det ble solgt unna så raskt ja. , men hvis du finner ut at du har den tregirspaken jeg nevnte så send meg PM, jeg kjøper den og jeg, ser mye bedre ut enn bare svart!
mrbatnes Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 syns jeg såg en cruisecontroll "spak" bak rattet på det ene bildet fra 530'n din. jeg legger inn bud på komplett mekanisme, deksler, brytere og ledningsnett hvis du har det liggendes. bud tar vi på pm.
cheron Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Komplett bakstilling fra 530. Diff, akslinger, demper, bærebruer etc etc etc. Delenr på diff: 33101213357 differential 25% I=42:13=3,23 ( dette er nummeret ut i fra realoem. Jeg dobbelsjekker dette å lørdag) Hvis noen ønsker alt dette må jeg ha beskjed på PM senest lørdag formiddag. Da vi fyller opp bilen da. Bud sender dere på PM om dere er interessert.
hanskr Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ha du lås til bakluka ? me nøkkel gjerne ? Ja det har jeg, men må sjekke tilstanden i helga oki
S.Hafsmo Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 har du fått noen bud på den diffen? vet du om det er samme flenser som på 540i?
cheron Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 har du fått noen bud på den diffen? vet du om det er samme flenser som på 540i? Det fikk jeg ikke nei, så den ligger enda i Tyskland. Vet heller ikke om det er samme flens desverre, men det vet sikkert noen andre Har en 540i med manuell kasse stående i Norge som skal selges i deler. Kan sende deg PM når den er klar.
AronG Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Veit du om diffen, evt heile bakstillinga passer over til '91 525i 24v? Ca pris hadde du tenkt deg? Kan den sendes?
cheron Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Veit du om diffen, evt heile bakstillinga passer over til '91 525i 24v? Ca pris hadde du tenkt deg? Kan den sendes? Vet ikke om den passer. Kanskje noen andre her inne kan svare på dette? Noen? Pris? Vet ikke helt, send meg en PM du. Og om den er sendbar? Har ingen kontakter innen spedisjon og sende denne på posten? Tviler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå