janO Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 ja, jeg satt på med, hmm, søskenbarnet til pappa blir det vel. han har en e36 med 4,4 v8, på sorte skilt.. Det var ganske rått
cheron Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Hva skal du godkjenne for da?? Motoren ligger her du kan bygge og herje med Girkassa er også overhalt så jeg nå, fant papirer på det også.
cheron Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Va skal du ha for skinn-setene ?? De solgt, men kjøpte en ny bil i går med samme skinn interiøret Men det er i Tyskland foreløpig... Må få sjekket tilstanden 100% før jeg gir skikkelig pris. Vil ikke selge noe som prisen ikke kan forsvares...
cheron Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 Girkassa er solgt.. Har igjen komplett motor som står på travers. Følger med servo også. 4500 kr. Står på pall!
cheron Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Må frigjøre plass til Boble prosjektet som skal inn på verksted i morra! Kom med bud. Har også bakstilling fra denne bilen. Komplett med bremser, dempere ( nivå) , akslinger. Diff kan også følge med ved riktig bud. Står på pall! Sender ikke. Må hentes.
cheron Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Diff fra 530 - 800 kr Bakstilling med bremser 1000 kr eller "pakketilbud" Bakstilling OG diff komplett 1400 kr... Ingen? Andebu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå