e30 tic Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 driver å prøver å finne ut hvilken look jeg skal ha under panseret men klarer ikke å bestemme meg for farge osv. det gjelder M20 med 2 turboer pekende opp i e30. det skal se org ut med fordeler på kam osv, vil ikke ha noe bling bling AN, disse blir evt i sort. Alle deler skal glassblåses og pulverlakkeres/poleres, hva er penest, trykk rør osv i polert rustfritt eller lakkere alt? post bilder av fine motor-rom
E30_Dale Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Jeg vet ialle fall at jeg ikke skal ha "bling" trykkrør og innsug, liker det best lakert, så det ser mer original ut.
oddis Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Hold deg til maks 2-3 farger i motorommet. Da blir det ikke sirkustakter under der, ennå jeg er litt svak for stilfulle bling-motorrom. Nøkkelen tror jeg er å få system på slanger, rør og ledninger. Lage ting organisert og helst gjemt vekk så godt som mulig. Bling bling slangeklemmer, holdere etc burde etter min mening lakkes svarte, slik at de ikke blir kontrast-"dæsjer" her og der. Men må jo si at det orginale M20 innsuget ikke akkurat innbyr til ryddig motorrom. Innsuget i seg selv ser forjævlig ut, og har mange dumme tilkoblinger på "dumme" steder. Sorte AN koblinger er bra opplegg.
potetkongen Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 http://s983.photobucket.com/albums/ae31 ... rent=3.jpg Mitt
mAZE Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Meget flott motorrom potetkongen. Noe i denne duren kan du også vurdere e30 tic..
E30_Dale Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Det var bra finish på rommet ditt potetkongen!
FTE Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Digg motorrom på Potetkongen sin ja. Jeg synes personlig at litt bling kan være tøft, men ikke om man overdriver. Har man sort toppdeksel og innsug, kan det være tøft med polert(e) turbo(er) og div 90 gradere polert; med div Samco silikonslanger i blått eller sort. Det er nå min mening og antakelig det JEG kommer til å gå for
e30 tic Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 strøkent og bra motor rom ja. jeg er egentlig mest i tvil ang farge på innsug og og toppdeksel. slanger skal være sort, org innsug skal brukes, ppf railen ønske byttes i sort ser for meg sort motor med blanke turboer muligens. sleng ut bilder av fine motorom:) men å klare å bygge 2 vannkjølte turboer med seperate utblås fra eksos og wg kan bli vanskelig å få ryddig slik var jo det gamle før demontering, men der var det ikke tatt så mye hensyn til finish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå