325demon Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Lakkerte skilt holderen foran svart i stad, resultatet ble faktisk veldig bra. Brukte bmw svart fra biltema og 180 pussepapir. Men skilt holderen er av plastik da. Vil det da gå like greit å lakke cromlistene som er av metall? Og er det noen som vet hvordan man får av listene? e46 coupe...
hanskr Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 desse listene du meiner ? ville tru dei var klipsa fast, men skal ikke sei de sikkert ..
SweetBMW Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 de er klipsa fast ja.. men mener jeg så noen skruer der sist og.. men det er jo ab re å prøve lakkere krom går fint! har akkurat gjort det på min og lakken tålte høyttrykksvask fra statoil så... pusset med 400 papir godt ned, 3 strøk grunning, 4 svart blank, 4 klar la herde i et døgn minst.
code13 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Det er bare klips på, du kommer muligens til å knekke noen klips. du får kjøpt nye med gummihetter til 6-7kr stk hos bmw. men jeg knakk noen klips som ikke går ann å bytte ut :/ så må da ha dobbelsididig teip på enden av baklistene. anyways, min fremgangsmåte er bare å rive de av underifra
325demon Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 de listene som sitter i knehøyde er jo sikkert bare å rive av, men gjelder det samme med de som sitter over og under vinduene? Pussa du med grovd papir først eller gikk du rett på 400 papir? Hvordan grunner man? ble mye spm her nå Takker så mye for raske svar:)
325demon Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 de er klipsa fast ja.. men mener jeg så noen skruer der sist og.. men det er jo ab re å prøve lakkere krom går fint! har akkurat gjort det på min og lakken tålte høyttrykksvask fra statoil så... pusset med 400 papir godt ned, 3 strøk grunning, 4 svart blank, 4 klar la herde i et døgn minst. Du har ikke noen før og etter bilder?
Fliid Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Listene som er montert på dører, heter støtlister. De øvrige listenem, er rutelister. Så vet du/dere det. Lettere å vite hva man er på jakt etter da,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå