Weltzin Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Vurderer nå salg av bilen da det dukka opp en annen som jeg kunne tenkt meg. Bilen er en 2001 BMW 320 Ci e46 En nydelig coupe som jeg garantert kommer til å angre på at jeg selger. Gått cirka 146.500 km Euok til februar 2011. Fulgt alle servicer med servicehefte. Skiftet slitedeler og det som ellers måtte være nødvendig. Høsten 2009 ble det tatt rust i forskjermer og den høyre ble skiftet. Den har en M54B22 motor på 2.2 liter og 170hk Farge Titansilber metallic Sommerhjul er original M-Tech 17” Dekk med greit med mønster. Vinterhjul er AC-schnitzer 16” Continental conti5 med mye mønster, gått en sesong. Noe av utstyret: Sorte blinklys foran og på siden, originale hvite følger med. Multifunksjons sportsratt. Sportsseter. Pianolakk interiørlister. Xenonlys. Tåkelykter. AirCondition\klimakontroll. Radio BMW business cd. Kjørcomputer. Nedfellbare bakseter Skvettlapper foran Skvettlapper bak ikke montert, men følger med. Har en sprekk under i frontfanger, men har kjøpt en ny brukt en som følger med. Har i tillegg kjøpt frontleppe, som ikke er lakkert og montert. Litt normal slitasje på sidepute på førersetet. Innbytte vurderes i billigere bruksbil, eventuelt BMW 5-serie e39 eller Jeep Wrangler TJ. Prisantydning: 170.000,- Bud\bytteforslag vurderes. Kontakt Telefon: 9828 6817 Mail: thorbjornwp@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Pen bil! Har det vært mange eiere på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Det er jeg faktisk ikke sikker på, jeg har hatt den siden april 2007. Den er førstegang registrer 22.06.2001 og han som hadde den før meg registrerte den 06.12.2001. Vil ikke tro det er så mangen eigere på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Er forresten ipod tilkobling i "brillerom" på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hei, er du interisert i å bytte i en annen bmw? har en 318 91 mod:P hvor i landet holder du til? pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 trenger ikke være uaktuelt Må i tilfelle være i kjørbar stand og kunne holde en stund uten for store utlegg. Har du bilder og litt info? Holder til i Etne, i Hordaland, mellom Stavanger og Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Da har jeg funnet ut at jeg er eier nr. 3 på bilen. Førstemann hadde den fra juni 2001 til desember 2001 andremann fra desember 2001 til mars 2007 Jeg har hatt den siden april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Nå har jeg også bestillt oljenivåsensor, og får denne skiftet med oljeskift i løpet av uken forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Ny pris: 170000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Forresten, frontrute ble skiftet sommeren 2008. Oljenivåsensor er komt, venter bare på time for skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Oljenivåsensor er skiftet, og tatt oljeskift. Har kjøpt ny blinklyshendel siden BC knappen sluttet å virke.. skal også skiftes snarest.. Bilen er nå kjørt 148000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Blinklyshendel er nå skiftet, bilen har kjørt 148500 og prisen er 170000.. Det blir nok til å ha den selv en stund til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå