Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen aluminiumsfelger liggende i garasjen og prøver å finne ut hvilket innpress de har.

Noen som kan gi et tips om hvor jeg skal lete?

På utsiden av felgen, under senterkoppen, står følgende:

BMW*47

7Jx15xH2

FUNDO, 91 og 10

Fundo er jo produsenten, men ellers sliter jeg litt med å tyde disse dataene.

Inni felgen står to ting stemplet mellom anleggsflatene: X-RAY og N678.

På de tre andre står det forøvrig N657, N67 og den siste har jeg glemt siden jeg var i garasjen :)

Er det noen som har peiling på hva jeg skal se etter for å finne ut om hjulene passer på en bil som ikke er min?

w128irg8q8lq8x0ybpaw_thumb.jpg

ooskxnv8k4g6u1dwl4ag_thumb.jpg

qth15gjgbruktwikuvmp_thumb.jpg

gkws8sd2z367hdql66qi_thumb.jpg

1d28z8ft4ut7plapam9w_thumb.jpg

LJ

Skrevet

Jeg tipper det som ser ut som en prikk mellom BMW og 47 er bokstaven "e" som er overlakkert litt tykt. Mao ET47 :)

Skrevet

Vanilla_Ninja;

Med tanke på at du lagde en tråd og kritiserte noen som hadde postet feil synes jeg du er ganske raus med felg-postene dine selv; Både under Teknisk og Annet... -Og du kunne strengt tatt stilet begge spørsmålene dine i en og samme post under "Dekk og felges selges", der dekk og felg-fetisjene vanker :wink:

Også kan du bli så sur du vil for at jeg skrev dette, men sitter man i glasshus så...

Skrevet

Som man sier her i landsdelen: Det var rette ræva som feis, det!

Bumper begge trådene mine med samme beskjed. Nå var sikkert folk ferdige med å lese om stempler og preg og alt mulig, men nå blir de nysgjerrige og må lese alt pratet vårt også.

Akkurat som om det ikke var nok at de må jobbe seg gjennom hele skriveriet om snorer og planker og greier lenger oppe.

Men det er plass til flere i dette glasshuset, så velkommen skal du være :)

LJ

Skrevet

Felgene passer nok ikke E39 verken når det gjelder navsirkel eller innpress.

Hjulene har overlevd to huseiere her, og jeg har ikke sett nærmere på dem før nå. Plutselig så det ut som om noen i Oslo hadde bruk for dem, så det ble litt stress med å finne ut hva jeg hadde her.

Jeg får vel bare kjøpe meg en E36 eller en 3-serie Allrad å sette dem på :)

LJ

Skrevet
Som man sier her i landsdelen: Det var rette ræva som feis, det!

Bumper begge trådene mine med samme beskjed. Nå var sikkert folk ferdige med å lese om stempler og preg og alt mulig, men nå blir de nysgjerrige og må lese alt pratet vårt også.

Akkurat som om det ikke var nok at de må jobbe seg gjennom hele skriveriet om snorer og planker og greier lenger oppe.

Men det er plass til flere i dette glasshuset, så velkommen skal du være :)

LJ

VN er en knakende god bimmer-interessant, og om ikke annet kan andre lære av tråden her.

Og dere som kritiserer kan lese svarene deres en gang til, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...