Vanilla_ninja Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Jeg har noen aluminiumsfelger liggende i garasjen og prøver å finne ut hvilket innpress de har. Noen som kan gi et tips om hvor jeg skal lete? På utsiden av felgen, under senterkoppen, står følgende: BMW*47 7Jx15xH2 FUNDO, 91 og 10 Fundo er jo produsenten, men ellers sliter jeg litt med å tyde disse dataene. Inni felgen står to ting stemplet mellom anleggsflatene: X-RAY og N678. På de tre andre står det forøvrig N657, N67 og den siste har jeg glemt siden jeg var i garasjen Er det noen som har peiling på hva jeg skal se etter for å finne ut om hjulene passer på en bil som ikke er min? LJ
rolfi Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Jeg tipper det som ser ut som en prikk mellom BMW og 47 er bokstaven "e" som er overlakkert litt tykt. Mao ET47
Vanilla_ninja Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Det ser sånn ut, ja. Jeg målte litt grovt også, og endte opp med nærmere 50mm offset. Takk for svar. LJ
Andreas1 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Vanilla_Ninja; Med tanke på at du lagde en tråd og kritiserte noen som hadde postet feil synes jeg du er ganske raus med felg-postene dine selv; Både under Teknisk og Annet... -Og du kunne strengt tatt stilet begge spørsmålene dine i en og samme post under "Dekk og felges selges", der dekk og felg-fetisjene vanker Også kan du bli så sur du vil for at jeg skrev dette, men sitter man i glasshus så...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Som man sier her i landsdelen: Det var rette ræva som feis, det! Bumper begge trådene mine med samme beskjed. Nå var sikkert folk ferdige med å lese om stempler og preg og alt mulig, men nå blir de nysgjerrige og må lese alt pratet vårt også. Akkurat som om det ikke var nok at de må jobbe seg gjennom hele skriveriet om snorer og planker og greier lenger oppe. Men det er plass til flere i dette glasshuset, så velkommen skal du være LJ
Eksos Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Om det hadde vert ET47 hadde jo ikke felgenne passet på E39.. Har du flere biler kanskje?
Vanilla_ninja Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Felgene passer nok ikke E39 verken når det gjelder navsirkel eller innpress. Hjulene har overlevd to huseiere her, og jeg har ikke sett nærmere på dem før nå. Plutselig så det ut som om noen i Oslo hadde bruk for dem, så det ble litt stress med å finne ut hva jeg hadde her. Jeg får vel bare kjøpe meg en E36 eller en 3-serie Allrad å sette dem på LJ
E.H.D Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Dette se ut som style 17 org BMW felg. I 7x15 er denne ET47.
Sir Hofstad Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Som man sier her i landsdelen: Det var rette ræva som feis, det!Bumper begge trådene mine med samme beskjed. Nå var sikkert folk ferdige med å lese om stempler og preg og alt mulig, men nå blir de nysgjerrige og må lese alt pratet vårt også. Akkurat som om det ikke var nok at de må jobbe seg gjennom hele skriveriet om snorer og planker og greier lenger oppe. Men det er plass til flere i dette glasshuset, så velkommen skal du være LJ VN er en knakende god bimmer-interessant, og om ikke annet kan andre lære av tråden her. Og dere som kritiserer kan lese svarene deres en gang til, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå