NSR Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Sjekker interessen for kjøp av M3 3.2 Motor m/gir og div, da jeg har en komplett M3 3.2 Cab jeg vurderer å selge i deler. Kmstand er rett i underkant av 200 000km. S50B32 6trins girkasse 50 000,- Kan prøves i bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 hvilken pris holder du den i? motor, gir og alt, understell uten felger. komplett altså har du en supergod pris så kanskje jeg slår til. alltids greit å ha noe på lager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 hvilken pris holder du den i? motor, gir og alt, understell uten felger. komplett altsåhar du en supergod pris så kanskje jeg slår til. alltids greit å ha noe på lager:) Bud over 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 pris bare motor og gir m tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 pris bare motor og gir m tilbehør Vil det si ALT du trenger for å starte motor i en annen bil? Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 ja det mest grunnleggende, skal i e30. 20k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 ja det mest grunnleggende, skal i e30.20k? Må nok ha mer enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 venstre ratta? Hvordan er det med papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 venstre ratta?Hvordan er det med papirer? Har rattet på riktig side ja Bilen er momset inn.. Er mulig å få norske skilt på den også, men da må det betales engangsavgift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 mye for forstilling? med bremser? og eventuelt tannstang, er vel vanlig e36 utveksling? trenger større bremser på e30n og 5 bolt er jo bare + ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 mye for forstilling? med bremser? og eventuelt tannstang, er vel vanlig e36 utveksling?trenger større bremser på e30n og 5 bolt er jo bare + ;D Kom med bud på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Gidder ikke bud, blir solgt så lite slike deler at det er vansklig og gi ett bud som begge parter blir fornøyd med, pris? så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 hvilken pris holder du den i? motor, gir og alt, understell uten felger. komplett altsåhar du en supergod pris så kanskje jeg slår til. alltids greit å ha noe på lager:) Kan du lese de PMene dine og gi meg et svar?? Synes jeg har vært rimelig tolmodig mot deg nå! EDIT: Nå har jeg sendt deg 3 PM siden den 4 januar. Visst du ikke har fått noen av dem bør du rydde litt i innboksen din. Beklager til trådstarter, men har vært litt vanskelig å få kontakt med iNthe den siste tiden. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2010 Har bud på 10 000kr på girkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Ingen som trenger motor/gir? Her ligger ledningsnett osv riktig vei fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå