Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den er god.... Har ikke noe hast jeg... Vårsesongen kommer jo den... Får lagre de :)

Blir sikkert bedre respons til våren ja.....lykke til..

Skrevet

Går for den, blir bare litt trangt med lagringsplass etterhvert... :)

Skrevet

Kommer an på... kan sende hvis eg får forhåndsbetaling. På din regning selvfølgelig. Blir vel posten det da.

Alldri sendt så store kolli før, så har null peil på hva det evt koster og hvordan de bør/skal pakkes..

Vil ikke hente de til våren da? skal vel ikke ha de på nå? :lol:

Skrevet
Kommer an på... kan sende hvis eg får forhåndsbetaling. På din regning selvfølgelig. Blir vel posten det da.

Alldri sendt så store kolli før, så har null peil på hva det evt koster og hvordan de bør/skal pakkes..

Vil ikke hente de til våren da? skal vel ikke ha de på nå? :lol:

Å hente de blir nok ikke akktuelt,litt for langt.....jeg får tenke litt på saken,har ikke lyst å kjøpe usett heller.....ender vell opp ny felgpakke sikkert....hvis det ikke dukker opp noe litt nærmere....

Skrevet

Ser den... Kansje eg tar de med på Bmwccn sitt treff i mai. Du får tenke på det :wink: Lurer på å bare kjøre ut gummien på de og.. Og kun selge felga. Er uansett ikkje nye dekk på de..

Skrevet

Er 19" husker ikke bredde. Er 235-fram, og 275-bakdekk. Dekka er bra framme, og slitte bak. Er brukt en sesong. Usikker på pris, men synes jeg må ha rundt 6-7000,-

Skrevet

Ok,tmp..blir litt samme problem hos deg også da,med tanke på sending,og å handle usett....men dem er med i vurderingen.

Er åpen for flere forslag,fortrinnsvis i Trøndelag og ev.Møre & Romsdal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...