Gå til innhold

Dissing av BMW?

Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har absolutt ingen forståelse for at det er så mange som vil ha m3 e30, det er jo altfor mange av den allerede

Så du mener at 240 er sjeldnere vare enn M3 E30 du da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen forståelse for at det er så mange som vil ha m3 e30, det er jo altfor mange av den allerede

Så du mener at 240 er sjeldnere vare enn M3 E30 du da.

nei, men tøffere med riktig stuk som får den til å skille seg ut fra mengden løene rånebiler som blir mishandla rundtomkring i det langstrakte land :wink: e30-karosseriet er rett og slett ikke i nærheten av pent, det som er problemet til e30, ekte BMWr har skrå front(sharkfronten) e30 er jo svaret på budget-bmw, skranglete plast originalt, løent interiør og dårlig plass samt en motor som mangler to sylindre og har altfor lite hk, de skulle hatt s38 originalt, altså passer bilen for nybegynnere på 18-20 år, jeg ser ikke helt poenget med å forgude en totalt mislykket bil, en 325i er faktisk langt råere enn en m3, de har huska de to siste sylindrene feks og den var vel billigere da den var ny, bmw m5 e28 feks er en bil som gjør bmw til et stort merke, men den er ikke på langt nær så populær som en skranglete fjortisbil uten noe som helst positivt ved seg, hvor er logikken hen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..mener du at kompisen din har satt sitt eget preg på denne bilen..

s3n1e7y7cl2djnjmo2rj.jpg

..når denne bilen ble bygget for mange, mange år siden?

lilladrit.jpg

Jeg kan også ganske sikkert si at den bilen jeg sammenlikner med har også du sett før BMW-745iA, og helt sikkert han kompisen din også da den har vært veldig profilert i Volvo-miljøet samt. på volvoforumet OG volvodelen på bilforumet.net.

Svarte lister og turbo/glt grill mangler han komisen din..sett bort ifra det er de jo kliss like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nesten si BMW dissinga har blitt helt borte her hvor jeg kommer fra. 9 av 10 som kjørte Volvo for 5-10 år siden kjører idag BMW... ;) Det finns i prinsipp ingen fordeler med gammel Volvo kontra gammel BMW nå, sett bort fra demolition derby egenskaper. Man må jo skremme livet av en Volvo 4r før man kommer opp i effekten en 20 år gammel M20B25 med kina turbokitt har.

De som disser BMW lar jeg bare drive på, og nikker annerkjennende med de.. "ja, ordentlig drittbil bla bla bla". In the end er det jeg som fortsatt har samme bilen etter noen år, da de andre for lengst har ødelagt og rast det de har \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... men sett deg inn i en E30 M20B25 med rundt 0,7-0,9 i overtrykk så skjønner du fort fjellet en slik motor må klatre. Moment og pådrag som går langt utenpå enhver rekkefirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, nå er jo volvo-firreren den firreren som leverer mest dreiemoment i verden hvis vi skal ta bremsepapirer i betraktning, det spørs helt på hvordan bilen er bygd opp, vs motor har 1095hk på 1050hk mens shs performance sin har 917hk og 1105nm, spørs litt hva man vil og skal bruke bilen til, nå vil jeg anbefale dere som forguder e30 med turbo til å se denne filmen, tilsynelatende godt trimma e30 turboer mot en vesentlig tyngre og firesylindra volvo, ikke at det er representativt for alt som går, men det er fullt mulig å få greit med pulve i hemskapad epa for en grei pengesum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå har jeg lest igjennom hele denne tråden og må takke for masse gode innlegg som var meget underholdene! :lol:

Savner et comback fra BMW-745iA

på Torek sitt inlegg anngående den bilen som såkalt var one-of-a-kind :lol:

Folk har forskjellig smak og jeg personlig kan like flere bilmerker, men akkurat når det kommer til volvo kan jeg ikke sjønne (uansett hvor hardt jeg prøver) at noen mener dette er en pen bil :roll:

Som jeg bruker å si så ser det ut som en tunfiskboks med fire hjul 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak og behag, noen liker tunfiskboks andre liker allminnelige såpestykker for a bestemor, hehehe, bilen som torek viste meg har jeg aldri sett før, men dem likna ja;) men en prestasjon som er verre å forstå er jo hvordan noen kan hate 240 og klage på at er firkanta, så LIKER de golf 1/2 eller e30, det er jo biler som faktisk er ENDA mer firkanta, simplere og mer traktor! Ikke at det gjør meg noe, men det gjør tydeligvis de som har en så merkelig smak noe, men vi skal ikke starte noe ny verdenskrig pga smak :lol: men det er litt med argumentasjonene fra som jeg har problemer med å forstå, at man hater noe som er firkanta, så forguder man noe som er enda mer firkanta, litt ulogisk for den uvitende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener en volvo 240 er penere og mindre firkantet enn en Bmw E30?

(som forøvrig ifølge deg var en fiasko fra bmw sin side)

Huff.. er ikke rart det er krig folkens.

selvsagt

det er ikke sammenliknbart engang, volvoen er i en klasse for seg blant de to, se på bakpartiet på en e30, se på linjene til en 240, du må være passe blind om du ikke ser at volvoen er mildere i kantene(er vel kun bakruta som har litt høyere grad enn e30) ellers så er den rundere overalt,(når 240 kom var den forut sin tid), ikke at det bryr meg så mye om hvem som er mest firkantet, men dere som har ræva smak og mener at runde moderne biler er penest tar vel det ganske høytidelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...