hauken Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Har samme bilen selv,og rekner med å få litt over halvparten ved salg,men dette må da være i overkant.... hvorfor ikke bare si: Jeg vil ikke selge bilen min? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20544257 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 er jo enormt påkostet i lamper av alle slag da så må vel regne med endel i prisøkning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 og bæsjebrune seter er ikke noe man ser hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 og bæsjebrune seter er ikke noe man ser hver dag. BMW Individual Diaré, ble ikke bestilt mange av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 De setene var ikke direkte pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 De setene var ikke direkte pene. nei. men de var direkte stygge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Har du avføring i den fargen bør du ta en tur til legen... Men du verden, for et spaceship! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 PDC foran? ikke bak? wow.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 (det var det som sto i annonsen ) Men wow,"tabak Leder"-seter (dårlig dagen derpå-bajs) og kassa uten steptronic,samt elgjakt-lamper der hvor motoren egentlig vil suge luft - håper ikke denne bilen er solgt allerede? Tror jeg er forelska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg