Christian_ Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 1991 BMW E36 318i selges som lett rep.objekt/prosjekt! Ikke EU-godkjent, dermed er den avskiltet. Må EU-godkjennes for å få ut skiltene. Km. ca. 250.000 Sommerdekk inngår, men ikke vinterdekk. Det er bare felgene på bilde 1 og 2 som følger med. Nylig skiftet olje og filter. En del rust ved bakluke, soltak, og panser. Rusthull i tak (ved siden av takluke) og ved bakluke. Soltak defekt. Bilen er kjørbar og står 10 min utenfor Ålesund. Pris 7000kr Bilde 1 og 2 ble tatt før jeg begynte på rusten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 byr deg 4000:) pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Kor mykje må gjøres før den er godkjent`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg har ikke vært på eu-kontroll med den, så det vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå