Andreas1448 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Noen Som vet hvorfor det kommer sånn stygg irreterende dritt lyd ut av annlegget mitt?! Er sånn Typisk Jorings feil Lyd, eller "dynamo støy ett eller annet" Hvertfall det er for jævlig å høre på, kan ikke bruke annlegget engang! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å Fikse dette!? --bææædeeer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Er jordinga bra? Har du lagt strøm og phonokabel på hver sin side av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Jordinga er bra, (Fra feste til baksikkerhetsselen) (e30) Ledninga fra batteriet ligger på venstre side sammen med phono ledningen. Tenkte du at det kanskje blir forstyrrelser for strøm og phono ledning? er så rart for dette har bare bare plutselig kommet da jeg satt sammen annlegget i igjen. Før så funka det perfekt, og da lå phono og Batteri sammen på venstre siden .. Mvh Andreas K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Må legge phonokabel på en side og plussen på den andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Jordinga er bra, (Fra feste til baksikkerhetsselen) (e30)Ledninga fra batteriet ligger på venstre side sammen med phono ledningen. Tenkte du at det kanskje blir forstyrrelser for strøm og phono ledning? er så rart for dette har bare bare plutselig kommet da jeg satt sammen annlegget i igjen. Før så funka det perfekt, og da lå phono og Batteri sammen på venstre siden .. Mvh Andreas K Legg phono og strøm på hver side av bilen. Så blir du nok kvitt støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Med mindre han har noe sinnsykt baki den bilen så er det nok ikke kablingen som er problemet, dessuten finnes det mindre tidskrevende metoder å finne feil på: Letteste måten å sjekke videre på er å koble til en annen cd-spiller i noen minutt og se, sannsynligvis er det feil i jordkretsen i selve spilleren som er problemet og påvirker utgangsignalet. Forsvinner støyen med en annen spiller så er saken klar, få tak i ny spiller. Hvis det fortsatt er støy selv med en annen spiller hadde jeg sjekket motstanden i jordkabelen til forsterkeren (er denne for høy så bruker forsterkeren signalkablene og drar jord ut av spilleren noe som igjen tar knekken på jordkretsen i denne). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå