Yezz Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Luftar salg av 4 stk strøkne BBS CH 8,5x19". Såg at desse ikkje lenger er lageført i Norge og at prisane steig rimelig kraftig for ei stund sida. Felgane framstår som nye og er pent behandla. Er ikkje nødt til å selge disse, så skambud er ikkje nødvendig å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 du må skrive litt mer om felgene. impress, åssen biler de passer etc for å få en bedre pris =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortys Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 jeg er også nysgjerrig på innpress...hvis dem er ET35 er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 ahh, sorry ! Ser no at eg ikkje har skrive inpresset :S Meinte bestemt eg gjorde det Det er iallefall ET 35! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 er vel bedre å ha en budrunde her? Så folk ser hva som er bydd. På den måten vil du jo kunne få mer for felgene og forsåvidt.. Menneh, hva er minstepris? Du vet hva du IKKE selger for. Kan være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Har et bud på litt under 16000 kr, så blir vel til at dei går for det. Dersom ingen byr høgare før Torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 ligger samme på finn bare med 9,5 bak. Til 10k. Så har du blitt bydd 16 for de burde du selge fort som fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 ligger samme på finn bare med 9,5 bak. Til 10k. Så har du blitt bydd 16 for de burde du selge fort som fan! Mine er ikkje kantkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 bilde.. passer de e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Går rett på E46 ja. Bilder ligg det tusenvis av på nettet, men kan ordne av mine dersom det er nødvendig. Er forøvrig dei som er på bilen eg har til salgs: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20567861 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Kan også ta innbytte i BBS LM 19" + eventuelt mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 At en selger har felger til 10k på finn.no er ikke så relevant etter min mening. BBS CH er populære felger, men BBS LM er såpass sjeldent at jeg tror ikke det er verdt å vente på at det skulle dukke opp noen som vil bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 At en selger har felger til 10k på finn.no er ikke så relevant etter min mening. BBS CH er populære felger, men BBS LM er såpass sjeldent at jeg tror ikke det er verdt å vente på at det skulle dukke opp noen som vil bytte. Tja, sei ikkje det Har god tid eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå