pål Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Noen som vet hvor mye en kan borre en m20b25, og det alikevel er holdbart? Leker litt med tanken på å borre den litt i tillegg til å bruke m21 veiva. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 pure-pf.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Det kommer jo litt ann på om det skal brukes turbo eller om du skal kjøre na. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Har ikke brukt pure-pf.com før jeg. Noen anelse hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Bruke søkemotoren de har. Les poster med M20-Turbo? Eventuelt lag din egen post og spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 leksjon i pure-pf.com for dummies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 leksjon i pure-pf.com for dummies Så du bodde i bardufoss, familien min er derfra så tenkte jeg kunne hjelpe til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Da har jeg sett litt rundt på pure-pf.com men har ikke funnet ut noe mer, Ingen her som har noe erfaring med borring av m20 b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Ser det er noen prat om å borre til 86 mm. Synes det høres veldig mye ut? kan dette bli holdbart? Tenker å bruke det som sugemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 86mm til turbo bruk og 86,4mm til suge trim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 google hiop racetech. der finner du forskjellige borringer til forskjellige bmw motorer,, stroker kits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 86mm til turbo bruk og 86,4mm til suge trim. Hvorfor mener du at det bær være en forskjell på dette? Bmep er jo ofte det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 86mm til turbo bruk og 86,4mm til suge trim. Hvorfor mener du at det bær være en forskjell på dette? Bmep er jo ofte det samme.... Anbefalingen er vel basert på erfaring kan jeg tenke meg. Er vel best å ha noe gods som kan presse på toppakningen. 84mm 85mm Fant også denne i en bok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gatebil76 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Det er helt riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå