Kennethe34 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Slenger bare ut en liten tråd om bilen min Det er en 1993 mod bmw 520 med vanos. Kjøpte den i mars en gang, og har skjedd en del siden da! Har litt utstyr da; AC El vinduer El Soltak Fjernstyrt sentrallås El speil El justerbar korsryggstøtte ///M-Tech understell Ikke så aller verst for en gammel bimmer Fikk bilen rimelig billig egentlig, betalte bare 18K men det var noen feil jeg måtte fikse da.. Casterstag måtte byttes, traversforinger, paralellstag, hjelpesnekke, hundebein, toppdekselpakning pluss noe rust jeg skal fikse(ikke gjennomrust). Men da er det kjekt å jobbe på både bilxtra og som mekanikerlærling på bmw i tromsø Er ferdig med å bytte alt som er gåent på bilen og har investert i 17toms bbs felger + noe uoriginale 17toms felger jeg skal ha som vinterhjul. Bytta også hele interiøret i den fra beige (ÆSJ) til sort Dro til den lokale høggern også å skaffa meg originale hvitblink lykter bak for kun 400 spenn! Har nå bare igjen å montere shortshift, 40mm senk rundt om, og muligens bakrutesenker (får se hva jeg gidder etterhvert) Men anyways, litt bilder før og etter rekkefølge: Rett etter jeg henta den Litt vask og polish må jo til Fått på BBS felgene, gjor seg bra på bilen syns jeg Fått på hvitblink bak Delebilen jeg henta interiør fra er felgene fra den som skal bli vinterhjula mine Keep it G! (Nordnes her på forumet) Smurte opp dørken i bilen min når jeg først hadde av dørkmatta Så begynte monteringa av sort interiør i min, satan dashbordet var ett slit å få inn :S (kompis på bildet) Cola må man ha Noe bilder fra august engang Da er senk montert riktignok bare fremme foreløpig, men tar bak på torsdag Har også byttet klosser og skiver foran, tatt 4 hjulskontroll, og fått på nytypen skilt Her er bilder: Har også bytta en god del på bilen siden jeg kjøpte den og er ikke ferdig enda Traversforinger Casterstag med foringer Paralellstag Hjelpesnekke Bremseskiver x4 Bremseklosser x8 Radiator Vannpumpe Viskosekobling Multireim Dynamo Olje Oljefilter Luftfilter Luftmassemåler Plugger Toppdekselpakning Bremsevæske Slavesylinder Interiør Innsugslufttemperaturgiver Og skal snart montere powerflex traversforinger Dører til passasjerside og bakluke + fire dørtrekk er ordna men ikke henta, panser blir kanskje også kjøpt da mitt er rusta. Har også montert shortshift, E60 ///M girkule, gir og handbrekkskinn med ///M sømmer, Depo sota AE med xenon i fjernlys++ Her er noen dårlige bilder av AE: Kommer flere updates når flere ting blir gjort Btw, hele førstetråden er kopiert fra ett anna forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Blir bra detta Har personlig ikke sans for AE på E34 men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Takker Joda, smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Flott E34 det her! Liker det du gjør med den, bortsett fra AE Må få deg hvite blinkers på sidene også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Flott E34 det her! Liker det du gjør med den, bortsett fra AE Må få deg hvite blinkers på sidene også nå Takker Hvite blinkers på sidene er montert, har bare ikke fått ordna noe bilder på ei stund Tenkte å vaske bilen til uka, så skal få ordna noe flere bilder av bilen da! Skal også skaffe meg original look hvitblinkere foran da de som står på nå har klart glass, og det matcher ikke resten synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Ja, tenkte på det...siden du har org bak ser det penest ut med samme foran Husk sølvpærer Anbefaler Silvervision! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ja, tenkte på det...siden du har org bak ser det penest ut med samme foran Husk sølvpærer Anbefaler Silvervision! Ang pærer var jeg litt usikker på om jeg skulle velge silvervision eller diadem. Diadem er de med litt blåskjær i om du ikke viste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Hatt Diadem før, da likte jeg blåskjæret, men nå syns jeg det er finest med helt skjult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Flott bil! Liker planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Pen E34 Tåkelys, sorte nyrer og toning hadde ikke vært så dumt Hva med annet eksos - Simons, siden du jobber på Bilxtra. Ser du er fra Tromsø btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Joda, alt du nevner er planlagt etterhvert, men siden det ikke er tåkelys org på min bil må jeg legg opp kabler osv.. STRESS også er det dyrt for ombyggings sett. Om jeg skal ha sorte nyrer, kjører jeg full shadowline men det koster også litt.. Og simons eksos kommer etterhvert! Du er han christian? vi har din bil inne på jobb nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Kabler til tåkelys skal ligge i motorrommet på bilen, det gjorde det på min Hvordan vet du hva jeg heter forresten ? Sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Da hentes panser, begge dører passasjerside, bakluke og dørtrekk x4 imorgen Har også montert armlener foran idag, var nydelig å kjøre med! Her er også noe bilder jeg tok på jobben idag, man ser godt at høyre side er rusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Flott bil! Du har ikke vurdert Sorte Hella til fordel for soerte AE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Har vurdert sorte hella jo, men synes det blir mer E30 egentlig.. Jeg synes det er pent med sorte AE, så da blir de å stå på sin plass Anyways, har bytta dører passasjerside, panser, og bagasjeluke så her er noe bilder: Dama skulle absolutt være med å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå