Geir///M3 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Da var jeg i gang med et nytt prosjekt, denne gangen ble det E36. Planen var noe helt annet, men når jeg fant denne til salgs igjen ble fristelsen for stor:) Dette er i utgangspunktet en 318is, men alt av ombygging er godkjent. Har ikke planer om å gjøre noe motormessig med denne, her er det nok kraft fra før, 333Hk og 480nM. Planene for i år blir da ny lakk (samme farge) og nye hjul, og mulig nytt understell+++. Nye felger er nå kjøpt inn. Motorrommet skal blåses og lakkes til uka. Tok et par bilder tidligere idag (mobil bilder), men mer kommer etterhvert som ting kommer sammen igjen.
-Anders- Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Du som kjøpte ståle sine alpinahjul ja! Ser morsomt ut dette prosjektet. Skal følge med her!
Lars89 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Ser veldig bra ut. Felgene passa ubeskrivelig bra Skal du ha på M3-front eller blir det å beholde leppa?
Kristian Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 kjenner til denne bilen, ble utrolig riktig me disse felgene!
EirikL Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Kongebimmer Men den må opp litt på hekken, ja. Felgene er himmelsk pene. Fatter ikke at han hadde mot til å selge dem
Biashh Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Den var Grisefin! blir morro å se hvordan den blir
G-RACING Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Flott e36! Og virkelig flotte felger! Ville spart meg fpr sandblåsing om jeg kunne, blir jo aldri kvitt den forbaska sanden..
M3 Yngve Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Meget tøff E36 dette. Et lite tips er å blås med kalk, mye mere skånsomt og mye lettere å få bort.
Morty999 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 for all del IKKE hev denne en eneste millimeter! jeg som hater e36 over alt på jord syns faktisk denna var litt kul!
Pitstop Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Fet bil, og felgene satt som et skudd Kan skrive under på at du ikke trenger gjøre noe motormessig, da jeg har vært med på runder i denna før
Geir///M3 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Takker for gode tilbakemeldinger:) Jeg kommer nok ikke til å heve bilen stort bak, får se hvor mye det er igjen å gå på når eksosen er på plass;) Blir forresten dobbel eksos, føler det blir riktig med V8, men er litt usikker på om jeg skal ha dobble eller single stusser, forslag? Jeg vet at sandblåsing er no griseri, men resultatet igjen blir jo veldig bra. Men for å slippe å puste inn sandkorn de neste åra kommer jeg nok til å finne fram pussepapiret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå