bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 bump ? hva betyr dette ? : p Er det for å få den øverst på lista igjen ? sorry, burde vite dette men : p (flau) BUMP= Bring Up My Post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hehe.. da var det det jeg trodde det var : D Takker for svar : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Flott bil! likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Nå skal jeg selge bilen min. Jeg har startet som snekker lærling og har funnet ut at den ikke er noen arbeidsbil. Derfor har jeg valgt å selge den for å kjøpe meg igjen en Volkswagen Caddy etc. Eller Mercedes 300 tdt. (innbytte??) BIlen selges for 45 000,- eks. omregistrering. Bilen har 200 000 og er i veldig fin stand. Eneste som må gjøres er å kjøpe ny ABS føler på venstre fremhjul. Denne koster 1000 kroner ny hos BMW eller du kan finne en brukt ; ) Kan ta kontakt på 93214292 når som helst om du lurer på noe : ) Mvh. Petter Veisten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå