Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e46 320 d sedan. Kjøpte sommerfelger i fjor, Alpina gaffel felgene hos gs. So no i vinter kjøpte eg meg ei leppe på ebay som eg monterte på bagasjelokket. Det er mtech leppe. Monterte den fordi den er dikret og fin. Men no begynner eg å lure på om det blir teit med alpina felger når eg har mtech leppe? Ka syns andre om det? Det ser jo bra ut, men blir det for domt? So lure eg på å få meg ei ekstra leppe i front etter at eg har senka bilen. Ka leppe kan eg eventuelt ha då?

Skrevet

Takk.Var egentlig det eg tenkte eg og. Men om eg skal ha ei ekstra leppe på front fanger, ka leppe burde eg kjøpe då? Det er jo so mange forskjellige typer. Syns alpina leppa i front er veldig fin, men då er det vel dumt med mtech leppe bak? Fins det eventuelt ei nøytral og fin frontleppe eg kan montere på original fanger på en pre-facelift?

Skrevet

Har ingen bilder på rappen. Men er en topaz blå sedan. Men ka type front leppe kunne eg ha brukt når den tid kjem?? Har lyst på alpina leppa. Men er det mulig å få noke lignande som ikkje er eit eget merke. Vil ikkje ha mange kommentarer på at eg har alpina felger, mtech leppe og f.eks alpina leppe i front. Er jo alltid noken som må kommentere sånnt. Derfor eg spør her inne :)

Skrevet

Hvis alle her inne skal bestemme hva du skal ha på så blir det jo litt dumt! M-tech og alpina kan fint kombineres! bare finne de delene du liker og sette det på!

men det er jo ikke så mange som går Alpina all the way, så det kunne kanskje vært noe for å skille seg ut?

Skrevet

Vil høyre ka andre meiner. Eg følte meg heilt på bærtur når eg tenkte tanken å kombinere alpina og mtech. men veit jo at det ser bra ut. Takk for svar.

Skrevet

Ikke noe galt i å kombinere flere merker så lenge det blir gjennomført.

Finnes lite lepper til standardfangere så ville vurdert å investere i en m-tech 2-fanger og heller sette en leppe på den :wink:

Skrevet

min E38 er alpina på alt som er. gulvmatter, frontleppe, felger osv. men har seidl bakrute senker bare fordi alpina ikke har noe der og bilen er så tom uten. også har jeg M5 speil siden de store orginale ikke er så fine og de suser når jeg kommer opp i litt fart. ikke lager alpina speil heller. så da ble det M5.

syns ikke det er problem og blande litt. men og prøve og få en ting fra alle merker kan bli drøyt.

en kammerat har M frontfanger. M matter. M leppe på bagasjen og acs rutesenker. funker bra det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...