Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, brenn begge stylingsettene ;)

Du må få lov til å gjøre akkurat det du vil med bilen, men blant folkene her inne er det original og diskret BMW-styling som gjelder. Kombinert med senk og kantfelger. Men så lenge du blir fornøyd med bilen bør ikke det vi sier være så viktig!

Heldig med den prisen forresten, hvertfall hvis den ikke har noe rust :)

Skrevet

det var i hvertfall ingen ting og si på prisen :D

grattis med ny bil.

hiv på noe m-teck styling, og noen skikkelige felger og senk er du godt på vei :D

Skrevet

hehe..sette på andre fangere og en kveld i lakkboksen;)

så skal du se den blir fin..om lakken er stygg så betyr ikke det noe veit du.. den har så og si ingen rust og det meste er skiftet..bare overfladisk arbeid så skal du se ka det blir for en bil..prøv og finn en coupe med 6er til den prisen i så bra stand som den her:P det er ikke enkelt med dagens e30 priser!

Skrevet

Er helt enig med Hylle. røverkjøp og røverkjøp

Dagens e30 priser er helt på trynet!

Har selv kjørt e30 i snart 4 år, og gjør det enda, og da jeg kjøpte min første e30 for 3 år siden, gav jeg 14000 for en original 325 coupe som så finere ut en den der... Med sportsinteriør, effektanlegg etc. Og da var bilen 3 år nyere og!

Misforstå meg rett, er en kjempefin bil du har fått skaffet deg, men de som gir noe mer for en gammel 320, som går DRIT dårlig med sine 129 hester, har rett og slett latt seg lure. Men verden vil jo bedras...

Det er blitt for mange e30 entusiaster desverre, og da har prisene gått så veldig opp. er ikke like mye bil for pengene som det en gang var

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...