Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois.

Er det noen her som vet om det er planlagt noen BMW treff eller bare ett vanlig treff for bil interiserte i møre og romsdal i år? Hadde vert flott viss noen satt på noe info om de kan poste det her:)

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Enda er det ikke spikret noe, men det blir nok årsmøte snart og vi får ta det opp da.:)

Jeg luftet ihvertfall ideen om å ha et høsttreff i Molde ifjor med tanke på hvor populært vårtreffet var.:)

Men vårtreffet bør nok kanskje holdes Ålesund slik det har vært tradisjon for de foregående årene.

Skrevet

1.mai bruker det å være treff i Ålesund. NAF i Olsvika har vært arena de siste årene, mens sunnmørshallen var vel og brukt for noen år siden.

Molde treffet var såppas vellykket, at jeg har ingenting imot å prøve å arrangere det iår også. Men dette er noe årsmøtet vil avklare vil jeg tro.

Skrevet

Skal ikke se bortifra at det blir. Det var jo en kjempesuksess sist! (Bortsett fra litt småtull med noe kaffetraktere og min innsats i autoslalåmen.:P)

Hva synes dere om tanken på å ha 2 treff i M&R? Ett vårtreff i Ålesund, og et høsttreff i Molde fks? Så kanskje snu på det til neste år?

Hva med treff i Kristiansund?

BMWCCN M&R er mer enn bare Ålesund og Molde.;)

Skrevet

Moldestuket har vel ingen midt-sommer treff? Så vidt jeg vet har de treff siste helga i April og i starten av September :)

Skrevet

Ser at hele innlegget ikke kom med.:o

Men ja det går fint, problemet er bare at det tar mye mer plass. Eneste egnede i Molde er vel Elmo som vi var på ifjor. Eller vet noen av andre egnede plasser?

Skrevet

vårtreffet i molde var vellykket det. men det blei lovlig fullt nede på den parkeringa på elmo der. sto biler langt bortover veien der. hadde vert greit om alle de og kunne komme inn og stille ut bilene sine. nye som gamle. orginale og uorginale. bortsett fra han idioten som sto å spant rundinger nede på nabotomta og oppe på veien. såne folk er med på å ødelegge for framtidige treff. utrolig oppmerksomhetsjuk idiot med sveisa diff. lo godt da jeg kjørte derifra. da sto bilen med åpent panser og vandampen sto alle veier. håper toppaknina røk og toppen vride seg 360 grader og ser ut som en vridd lakris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...