berttheman Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Hallois. Er det noen her som vet om det er planlagt noen BMW treff eller bare ett vanlig treff for bil interiserte i møre og romsdal i år? Hadde vert flott viss noen satt på noe info om de kan poste det her:)
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Enda er det ikke spikret noe, men det blir nok årsmøte snart og vi får ta det opp da. Jeg luftet ihvertfall ideen om å ha et høsttreff i Molde ifjor med tanke på hvor populært vårtreffet var. Men vårtreffet bør nok kanskje holdes Ålesund slik det har vært tradisjon for de foregående årene.
berttheman Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Er det treffet på sunnmørshallen det da? Har hørt noen har snakket om det men har aldrig kommet meg dit. Når bruker det treffe og arangeres da?
JonasD Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Synes absolutt at BMWCCN treffet skal holdes i Molde
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 1.mai bruker det å være treff i Ålesund. NAF i Olsvika har vært arena de siste årene, mens sunnmørshallen var vel og brukt for noen år siden. Molde treffet var såppas vellykket, at jeg har ingenting imot å prøve å arrangere det iår også. Men dette er noe årsmøtet vil avklare vil jeg tro.
matsrh Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Synes absolutt at BMWCCN treffet skal holdes i Molde +1
Tore Diesel Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Synes absolutt at BMWCCN treffet skal holdes i Molde +1 + 2
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Skal ikke se bortifra at det blir. Det var jo en kjempesuksess sist! (Bortsett fra litt småtull med noe kaffetraktere og min innsats i autoslalåmen.) Hva synes dere om tanken på å ha 2 treff i M&R? Ett vårtreff i Ålesund, og et høsttreff i Molde fks? Så kanskje snu på det til neste år? Hva med treff i Kristiansund? BMWCCN M&R er mer enn bare Ålesund og Molde.
JonasD Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Bedre å ha et vårtreff og et midt-sommer treff?
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Blir ikke det for tett? Moldestuket skal sikkert ha treff også, kanskje vi skulle ha fått til noe sammen med de?
JonasD Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Moldestuket har vel ingen midt-sommer treff? Så vidt jeg vet har de treff siste helga i April og i starten av September
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Stemmer det... Vi bør også ha autoslalåm for å dra folk. Synes rene utstillingstreff er kjeeeeedelige.
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Ser at hele innlegget ikke kom med. Men ja det går fint, problemet er bare at det tar mye mer plass. Eneste egnede i Molde er vel Elmo som vi var på ifjor. Eller vet noen av andre egnede plasser?
steinar84 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 vårtreffet i molde var vellykket det. men det blei lovlig fullt nede på den parkeringa på elmo der. sto biler langt bortover veien der. hadde vert greit om alle de og kunne komme inn og stille ut bilene sine. nye som gamle. orginale og uorginale. bortsett fra han idioten som sto å spant rundinger nede på nabotomta og oppe på veien. såne folk er med på å ødelegge for framtidige treff. utrolig oppmerksomhetsjuk idiot med sveisa diff. lo godt da jeg kjørte derifra. da sto bilen med åpent panser og vandampen sto alle veier. håper toppaknina røk og toppen vride seg 360 grader og ser ut som en vridd lakris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå