Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle egentelig ha 100.000 for den. pga den er så mye påkostet så taper nok når den hadde gått for 100.000 :P men grunnet flytting hjemmefra så trenger jeg å bli kvitt den:P og en bil som er litt mere økonomisk ;) den ligger ute på autodb til 94.000 men kan gå ned til 90.000 ;) men strekker meg nok ikke no mere. ferdig prutet ;)

Skrevet
Er det noe respons på bilen? 90000 er er ikke småpenger for en s13. Får jo s14 for de pengene også!

Ikke med skilter..

Skrevet

Får noe respons ja, men vel å merke er ikke vintern tida for å selge en s13. 90.000 for min er billig. Han som hadde den før meg ga 93.000 for den og har kosta på den nesten 45.000 og jeg har kosta på den rundt 15.000.

med skilter ligger dem rundt den prisen hvis dem ikke er helt orginale

• 2 weeks later...
Skrevet

haha du har det ja:P Ja nå går den som den skal:) etter mange mange timer og masse tusen lapper gikk den som den skulle igjen;)

Skrevet

Og hva var det som gjorde at den ikke funka?

Når vi var helt til Asker for å hente denne bilen som de akuratt hadde bytta register rem på så gikk den jo ikke skikkelig. Da hadde luringene bytta register rem uten å prøvekjøre etterpå, det er jo jævla smart. Så ble den jo litt bedre etter hvert som vi bytta og fiksa på ting, men den ble aldrig helt frisk desverre.

Skrevet

ahhh.. det suger da :/ Topp pakninga hadde ryki også var 2 kambukker litt slitte så jeg bytta også toppen. og ellers alle pakninger i motoren, ventil tettere og noen ventiler, cas sensoren og reimhjulet. det var vel hovedsakelig det som ble bytta for at den skulle gå igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...