Tsbusa Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hei, Har noen prob på min 99 E39 Touring. Hovedbryteren til bakluka funker ikke. (Mistenker bryteren). Men plutselig her før jul, så begynte glassruta på bakluka å kødde. Plutselig åpner den seg under kjøring, og når den er parkert. (Når bilen er ulåst). Da åpner og lukker låsen seg, når den selv vil. Kan slenge igjen glassluka, og den er igjorden enstund. Lurer på om noen kjenner til om at det har vært problemer med micro bryterene i de der, eller om at dette bare kan være dårlig kontakt. Virker noe av dette kjent...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 oftes er det micro bryteren men kan også var dårlig jording på bakluka eller ledningsbrud fungere varmen i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 du skulle chekke ledninger pa hengsler til baklukke dette er en vanlig mangel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 oftes er det micro bryterenmen kan også var dårlig jording på bakluka eller ledningsbrud fungere varmen i bakruta? Hei! Varmen i bakruta fungerer ja. Skal prøve å få se litt på det iløpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 jeg har byttet bryteren på to stk.. de ble friske da. På den ene gikk hele luka opp hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 jeg har byttet bryteren på to stk.. de ble friske da. På den ene gikk hele luka opp hele tiden Hvilken bryter, den minste på glassruta eller den for selve bakluken? (Den på bakluka virker ikke idet heletatt hos meg, og den på glassruta av og til). Den på selve bakluka, har vært def. lenge iflg gml eier, men det var etter den kom i min eie at den på glassruta også begynte å tulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Da må du bytte begge. Men om det ikke hjelper bør du ta ut kontakta på låsen til bensinluka, den lager mange rare problemer om om det er overledning / kortslutning i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 beklager, dårlig formulert. Jeg byttet den på luka. Kostet ikke all verden, men måtte også bytte lista og litt div småtteri. Det var litt sprøtt og gått/gikk i oppløsning Men er nok som tomerikk sier at den til glasset som lager problem med glasset. Jeg husker ikke om disse jeg byttet på hadde problem med mer enn luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Ok, takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå