Chrissstian Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Pris på ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Pris på ratt? 1000 - 1200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Vader er solgt! Jeg henter det imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Vader er solgt! Jeg henter det imorgen! den er god noen andre som trenger deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Opp på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Du har ikke et fungerende instrumentpanel vel? Isåfall, km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Du har ikke et fungerende instrumentpanel vel? Isåfall, km? Vet ikke om det virker som det skal. Hadde problemer med at det plutselig døde av og til. Men vet ikke om det var bilen eller kombien. Km 205.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Ah, synd det ikke virker skikkelig da, for km standen var perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ah, synd det ikke virker skikkelig da, for km standen var perfekt. Du kunne jo prøvd den i din bil og se om den virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 ja, kunne jo alltids det. Nå er det ikke sånn hastverk akkurat, for jeg har et fungerende panel fra en vanlig 318i stende i bilen. Men hadde jo vært greit med et is 260km/t speedometer liksom. Men regner vel gjerne med å treffe deg på et av bimmerstreffene utover våren? kunne isåfall tatt det med en gang og testet det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 ja, kunne jo alltids det. Nå er det ikke sånn hastverk akkurat, for jeg har et fungerende panel fra en vanlig 318i stende i bilen. Men hadde jo vært greit med et is 260km/t speedometer liksom. Men regner vel gjerne med å treffe deg på et av bimmerstreffene utover våren? kunne isåfall tatt det med en gang og testet det da? hehe nei ja du ser meg nok på treff;) så vi kan alti få til at du kan teste den en dag * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 da var vader solgt*! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 hvor mye for m-fanger bak? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 hvor mye for m-fanger bak? bilde? åpen for bud på løse m deler men vil helst selge som komplett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 bakpotten ble ikke hentet av kjøper!! da er den fortsatt til salgs! kom med bud men sendes ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå