sv90 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 da er V.dør og skjerm solgt! fortsatt masse gode deler her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 er bakluka til sedan eller coupe? rust eller bulker på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 er bakluka til sedan eller coupe? rust eller bulker på den? det er en coupe den er bulk fri men pitte litt overflate rust v/ene skilt lyset men er skult av listen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 da var hattehylle, ratt, V. solskjerm og bakpotte solgt. noen flere som trenger noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 selger ikke vingen uten om? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 selger ikke vingen uten om? =) Får lokket med;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 noen i bergen som trenger noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Budet på fangerne står (m evt liten skade?) Teppet osv tar jeg likevel, bare gi en lyd når jeg kan hente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Budet på fangerne står (m evt liten skade?) Teppet osv tar jeg likevel, bare gi en lyd når jeg kan hente! fikk bud på 4500 i går jeg skal ta det ut teppe og dashbord i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Du har ikke H frammsjerm vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Du har ikke H frammsjerm vell? jo det har jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hva skal du ha for trekket i panseret? Er det helt og fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hva skal du ha for trekket i panseret? Er det helt og fint? har det ja men er ikke sikker på hvordan det ser ut kan se på det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Flott Visst du finner skader så legg gjerne ut et bilde eller send på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå