Langdal Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Ca. når begynte man å få e30 med servo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Den begynte vel aldri å få det. Det kom vel som ekstrautstyr? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Min '83 323 ble levert med servo fra fabrikk (var ekstrautstyr selvfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Kan vel godt hende du har rett, ja. Ble dette isåfall tilbydd helt fra de kom i produksjon eller etter et visst år? Edit: Utifra hva han over meg skrev så regner jeg med det ja. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Vet ikke om dette er fakta, men mener å ha lest en plass at servo ble standard fra 88-89.. Dette er jeg ikke 100% sikker på men synes å huske det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Min 318 fra 89 har ikke servo. Men det er muligens pga motorstr.. Trodde uansett ikke det var standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå