LordPalo Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Selger nå arbeidsbilen til fordel for diesel bil. Bilen er en E36 318i 1992 mod Bilen har rullet 240000, og er levert uten noe ekstra utstyr. Bortsett ifra takluke. Har montert Hella Celis lykter på den og bakrutesenker. inne i bilen så er det montert inn 7" skjerm i midtkonsollen, og Mtech ratt. Bilen har endel overflaterust i kanaler, dører og bakluke. Er også slitt hull i fører stolen Er også en føler på abs`n som ikke funker og så klarte jeg å klippe av ledningen til bremse belegg varsleren når jeg byttet bremseklosser forrige uke. Kjørte på en kattejævel i vinter så frontfangeren er ikke som den en gang var.... Bilen er godt brukt og fremstår ikke som en perle Leveres med splitter nye piggdekk på alufelg, samt 2 år gamle piggdekk (også på alufelg) Det følger også med 2 sett med sommerdekk (18" og 15"). Har ikke noen bilder av bilen etter at celis lyktene og 7" skjermen er monter. men det kommer.... Vet ikke hva jeg skal ta for denne, men et sted rundt 12-15 tusen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 byr deg 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 byr deg 8000,- Nja. Skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 10000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 10000 Tror nesten jeg sier ja til det budet. Men skal ta en hel del bilder og sende deg på mail? Slik at du vet hva du kjøper. Orker ikke lyve og si at det er en strøken bil osv. Send meg mail adressa di på pm så kommer det en hel del bilder guling88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 fortsatt til salgs ? pm !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Den er ikke solgt ennå. PS. Bor ikke så langt unna Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå