eeikenes Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Heller prøv og gjemme den mest muligt. Det ser fort litt jalla ut viss det ligger mye slike ting rundt om, + at det ser mer *Cleant* ut. Det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Heller prøv og gjemme den mest muligt. Det ser fort litt jalla ut viss det ligger mye slike ting rundt om, + at det ser mer *Cleant* ut. Det er min mening jepp, jeg må se. kan vell kansje ha den i hanskerommet da:) heller under rattet, vill ha den en plass sånn at jeg har mulighet til å nå den. uten at jeg slipper og stoppe og ut å stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 min henger til venstre for rattet under dashen. rett over brekket i min E38. når den mens jeg kjører. og syns ikke. den syns faktisk ikke på bildet. men er der den røde ringen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 min henger til venstre for rattet under dashen. rett over brekket i min E38. når den mens jeg kjører. og syns ikke.den syns faktisk ikke på bildet. men er der den røde ringen er ja der har du:D jeg kan annskaffe meg en svart, så vises den heller ikke. er det blått lys i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 likte, jeg mener elsket utsene på den bilen der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 likte, jeg mener elsket utsene på den bilen der altså hehe:) takker for den, er ikke helt sånn som jeg vill ha den. men det kommer med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Her er det lengesiden jeg har oppdatert:/ legger ut noen bilder av bilen:) ny grill 530D vs 320Ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Skikkelig stilig coupe du har der Med øyelokk å svarte lister så hadd den blitt knall. Likte bilen knallgodt. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 kondemnert:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Kondolerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 kjipt.... hvordan sjedde dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå