Re4lP0wer Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Det haster litt, derfor jeg ikke la den inn i felg/dekk-tråden! Noen som har peiling på om disse felgene passer på min bil? Eller åssen innpress det er på bilen på bildet ? Jeg leste helt feil på info'n om innpress greiene, Selvfølgelig Og skal hente de idag, men regner med han som eier de sover nå, siden han er arbeidsledig :/. Jeg har en 93 318is coupe! Og hvis det er annet innpress, går det ann å kjøpe spacere med "annen" innpress? For er vell ET42 på min tror jeg. Går det ann å kjøpe spacere som er en slags 'overgang' da ? Bredda er ikke noe problem tror jeg. For jeg skal valse så mye som det gårr ann å valse og litt til ;P Håper og takker for alt av svar ! Helst ca nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Felgene der kommer til å stikke litt langt ut. (spørs hvor breie de er) Men hvis du endrer dekkdim og valser så går det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg endret overskriften din. Les gjennom reglene for forumet før du poster. Felgene passer ikke på din bil, så sant du ikke valser hjulbuene en del og kjører med smale dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Må bare beklage. Kom bare plutselig i en liten 'krise' her! Men det er ingen unnskylding! Takk for at du forandret overskriften Men er det like innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Nei, det er det det ikke er. 7-serien har lavere innpress enn 3-serien, så de vil bygge lenger ut i hjulbuen/stikke på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Åsøren, håper det ikke blir for mye da! for jeg skal valse! Og nå blir det tydligvis veldig mye også! er jo 10"breie bak :S Men det går ann å få kjøpt sånn "senterbolt-ring" Sånn at senter bolten på e36 blir større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Hvis ikke så må jeg vell hive de på m535i da! Tror de blir noe fine på den men :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Ikke bruk felger som bygger for mye ut, da blir bilen dårligere å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå