M30bXx Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 ett av de beste interiøra til bmw på 90tallet dette.
matsi Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Er de elektriske? Så litt sånn ut, ikke at jeg har peiling men.. De så greie ut de. Håper bare du har de når skatte pengene kommer..
sammigun Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 De er helt like til de som står i BiTurbo'n jeg hadde med til Sørlandsparken nå på søndag.
sammigun Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 De står tørt lagra i kjelleren her på Nyli, om du vil se på dem en dag, så er det bare til å ta kontakt. Skal hente en Alpina B10 4.0 nå i nær fremtid, så det er mulig setene går i den, da den kun har vanlige M5-interiøret... Men foreløpig står det nå her.
sammigun Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Da er det blitt kjöpt en E34 B10 4.0... Eneste er at absolutt ALT inni bilen er lysegrätt, sä jeg mä skifte tepper, dasjbord og alt av konsoller og seter, hvis jeg skal bruke disse setene i min bil. Sä forelöpig er disse fortsatt for salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå