kbpE30 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 noen som har farge kodene til e34 525 m50b25 non vanos.- kjøpte b25en i høst. og koblet alt riktig. trudde jeg. jeg mener da fargekodene som er inni alt av ledinger og kontakter. et annet problem som kansje er vesentlig. har jeg rett motor eller er jeg blit lurt? har jeg rett ledningsnett til motor? feil med datahjerne? feil med koiler?. eller hva mer kan være galt:( alt av svar eg løsninger motas med stor takk og kansje en flaske conjakk til den som løser dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 noen som har farge kodene til e34 525 m50b25 non vanos.-kjøpte b25en i høst. og koblet alt riktig. trudde jeg. motor går rundt men tenner ikke jeg mener da fargekodene som er inni alt av ledinger og kontakter. et annet problem som kansje er vesentlig. har jeg rett motor eller er jeg blit lurt? har jeg rett ledningsnett til motor? feil med datahjerne? feil med koiler?. eller hva mer kan være galt:( siden bilen står på verksted ruller timene raskere en pengboka og trenger svar snarest, alt av svar eg løsninger motas med stor takk og kansje en flaske conjakk til den som løser dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 ble kansje litt mye dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 noen som har farge kodene til e34 525 m50b25 non vanos.-kjøpte b25en i høst. og koblet alt riktig. trudde jeg. jeg mener da fargekodene som er inni alt av ledinger og kontakter. et annet problem som kansje er vesentlig. har jeg rett motor eller er jeg blit lurt? har jeg rett ledningsnett til motor? feil med datahjerne? feil med koiler?. eller hva mer kan være galt:( alt av svar eg løsninger motas med stor takk og kansje en flaske conjakk til den som løser dette:) Rett motor? Står vel antall liter og ventil dim Ø på blokka. Hvilke farge har dysene dine og temp føler? Hva står det på hjernen din? Hvorfor tror du det er feil coiler? Hvordan skal vi tro at noe er galt? Har du sjekket litt i etk online? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 motor går rundt men tenner ikke. den får bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 finner jeg ut noe om ejg kjøre en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Null gnist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 virker slik ja. har ikke bilen her jeg er nå. den står på et verksted som sagt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 noen som har ledningsnettet som koblings skjema ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 nei vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 det var jo litt rart at den får bensin hvis den ikke får gnist da men..... har du sjekket at det er bensin og ikke noe annet den får tak i? hvordan er tilstanden på "pluggledningene"? at de ikke er sprukket eller trekkt i olje? er pluggene gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 komplett koblingsjema til e34 http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 hvis jeg drar til bilen for å skrive ned nr på data hjerne lmm og ledningsnettet. eg skriver nr her. er det noen som kan si om noe er galt?? prøvde på diagnose i går uten hell. fikk ikke kontakt med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 hvis jeg drar til bilen for å skrive ned nr på data hjerne lmm og ledningsnettet. eg skriver nr her. er det noen som kan si om noe er galt??prøvde på diagnose i går uten hell. fikk ikke kontakt med bilen hjerne nr Bosch 0261 200 402 ledningd nr Bosch 1928 401 594 lmm nr Bosch 0280 213 011 1730 074 passer deisse overens?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå