andreee Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 så mangen interesserte men ingen som handler ? skjer ? dette er jo flott å putte oppi en e30! Har folk lite penger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuttis Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 er motoren solgt. hvor befinner den seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Nei den er enda ikke solgt noe som forundrer meg iom det er så mangen interesserte! Mangen som vil ha men ikke har penger. Den befinner seg i rogaland! mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Bur/bil/motor/sprut/clutch/intercooler solgt. Resterende deler til salgs : Msd 6a tenningsforsterker Omp stoler (beholder gjerne disse) 6 og 5 punkts blåe sabelt belter. (1 har enda 1 år av fia godkjening) foringer til understell fuelcell mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 halla , hva er foringene dreid av?er hullet ute av senter i bærearms foringene forran?sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hallo , dette er kvallis foringer fra millway og pure performance!.. Det er av POM mener jeg. Bærearmsforingene er eksentriske og jeg sender da blir det + frakt. mvh André Edland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 byr 2000 for foringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 har mangen bud på foringene , men som jeg trodde jeg hadde nevnt her er prisene faste. ANDRé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 ok, sorry for de hva koster dem nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Det er iorden. Det kom på 3600 mener jeg med frakt og toll. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Pris på stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 2200 kommer en å ser på de idag. mvh Andre Ingen som trenger nye foringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 stoler solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 har enda foringssettet til salgs. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå