Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 byr 25' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 bilen er fremdeles tilsalgs.. Lørdag 6/3-10 byttet jeg olje, filter og glødeplugger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 årsavgift inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 er også 17" momo sommer felger tild den med bra dekk. Bilder av det kommer når de blir satt på om noen få uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Halvere km standen pga turtall? Hvordan i all verden har du kommet fram til det?. turbo, pakninger understell etc får jo samma slitasje uansett når den har gått så langt. Så jeg måtte le godt når jeg leste det der. Jeg kan være seriøst intressert i denne bilen. Men da må den ned i pris. Men får håpe du får igjen prisforlangende fo den. Men hvis du vuderer å selge den en del billigere så kan du sende meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe javel, vel slitasje på selve motor`n blir jo halvert, men selfølgelig kommer alt det andre utemom.. dessuten blir vel slitedeler i understell byttet når det er gåent uansett om bilen har gått 500k eller 50k.. men selfølgelig turbo, pumper osv blir jo slitt.. men er vel en grunn til at deiesel motorer går det dobbelte av bensin biler? og om du er intessert i bilen bryr jeg meg ikkeno om.. uansett hvilken annonse inni her jeg ser på har du kommentert.. DET er noe og le av skal jeg fortelle deg.. Så annonsen din oxo.. der å burde du skru ned prisen betraktelig.. men skrev jeg noe der? nope.. lykketil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hmm. Justere ned prisen på min? Bilen min ble solgt på Lørdag til en her på forumet for 53.000.- Og jeg skal garrantere deg at den bilen er i bedre tilstand enn din. Men uansett så er jeg på leting etter ny bil nå, å da gjerne Touring. Men med den tonen der når du skal selge bil så tror jeg ikke at du har hjernekapasitet til å vedlikeholde en bil. Så det er uansett ikke aktuellt å kjøpe din da. Men lykke til med salget du også Åja. Jeg er aktiv på dette forumet. Men så vet ikke du hvor mange biler jeg har kjøpt å solgt rundt omkring de siste årene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 byr deg 26000 cash kontant i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Desverre hadde ett bud på 29000 på lørdag og sa nei til det også. Barnet kommer ikke før i juli og har billig bil fram til da å jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 35 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 når ble reg-reim skifta sist? intr i å bytte med atv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 det er kjede på disse så den har nok ikke vært skifta. jeg selger den pga at jeg trenger en 5er stv pga at vi får en liten en til i juli, så nå ATV er desverre ikke int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Ny vannpumpe i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå