Gå til innhold

E36 318tds -95 ny pris og nye bilder SOLGT


Rumenimu
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Halvere km standen pga turtall? Hvordan i all verden har du kommet fram til det?. turbo, pakninger understell etc får jo samma slitasje uansett når den har gått så langt. Så jeg måtte le godt når jeg leste det der. Jeg kan være seriøst intressert i denne bilen. Men da må den ned i pris. Men får håpe du får igjen prisforlangende fo den. Men hvis du vuderer å selge den en del billigere så kan du sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe javel, vel slitasje på selve motor`n blir jo halvert, men selfølgelig kommer alt det andre utemom..

dessuten blir vel slitedeler i understell byttet når det er gåent uansett om bilen har gått 500k eller 50k..

men selfølgelig turbo, pumper osv blir jo slitt..

men er vel en grunn til at deiesel motorer går det dobbelte av bensin biler?

og om du er intessert i bilen bryr jeg meg ikkeno om.. uansett hvilken annonse inni her jeg ser på har du

kommentert.. DET er noe og le av skal jeg fortelle deg..

Så annonsen din oxo.. der å burde du skru ned prisen betraktelig.. men skrev jeg noe der?

nope.. lykketil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Justere ned prisen på min? Bilen min ble solgt på Lørdag til en her på forumet for 53.000.- Og jeg skal garrantere deg at den bilen er i bedre tilstand enn din. Men uansett så er jeg på leting etter ny bil nå, å da gjerne Touring. Men med den tonen der når du skal selge bil så tror jeg ikke at du har hjernekapasitet til å vedlikeholde en bil. Så det er uansett ikke aktuellt å kjøpe din da. Men lykke til med salget du også ;)

Åja. Jeg er aktiv på dette forumet. Men så vet ikke du hvor mange biler jeg har kjøpt å solgt rundt omkring de siste årene heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...